Gå til innhold

litt urettferdig

mamman til 2 godjenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her på jobb, jobber som helsesekretær og hadde netopp en pasient inne som hadde positiv hcg test, men hun ønsket ikke å beholde det..og da tenker jeg det så uretferdig for oss som prøver og prøver og kanskje får en sa. Hadde selv en sa for litt over 3 uker siden. men sånn er det jo..

noen som veit om man kan "tenke" at den sa jeg hadde på en måte var en mens? og kan man regne ut eggløsnings dag med den? skjønte noen det her..hehe.. for jeg mistet da som sagt for 3 uker siden og tror jeg hadde eggløsning for 1 uke siden, virket sånn på utfloden, men går det ann? greer ikke å vente til jeg får mensen igjen før vi prøver..hehe..utålmodig jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tonje22 =)

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver...

Tenker også på alle dem rundt meg som blir gravide, og som egentlig ikke er klare for barn, eller verre - ikke ønsker seg barn. Er veldig urettferdig det der :(

Tok selv en positiv test 21. aug, og begynte å blø dagen etter.

Leste et svar du skrev ang symptomer på graviditet, hvor du skrev at du blødde kun i 1 dag, og at du ikke hadde noe vondt. Jeg har heller ikke hatt vondt noen plass, men jeg har blødd LITT lenger enn deg, les; 3 uker! Dvs jeg blør enda....

Kjedelig =(

Så til spm ditt. "Noen som vet om man kan tenke at sa'en på en måte var en mens?" -Vet ikke, men det har jeg også lurt på?!??

Jeg håper og tror kanskje det.

Jeg måler temperaturen min hver dag med Babycomp, og i dag sa den at jeg hadde EL for et par dager siden!! Jeg ble helt sjokket, for jeg hadde trodd at det ville ta opp til flere mnd før kroppen min kom i hakk igjen. Men OM dette stemmer, og at jeg faktisk hadde EL på lørd, så kan det jo kanskje være slik at du kan regne en sa som en mens?

Kan legge til at blødningene mine har vært veldig opp og ned disse 3 ukene. Noen dager har det vært veldig kraftig, mens andre dager har det nesten ikke vært noen ting, og 1 eneste dag blødde jeg ingenting. Den dagen hadde vi "selvfølgelig" sex (må jo utnytte de mensfrie dagene som best en kan, hehe) - og tilfeldigvis var det 3-4 dager før EL, så det er faktisk en mikroskopisk sjangse for at det allerede har klaffet igjen! Det sies jo at livmora er mer mottakelig når en nettopp har vært gravid!

Så jeg er veldig optimist på dine og mine vegne!!! ;))

Ble mye "babbel" dette her...du får lese det hvis du gidder.

Skrevet

Hei igjen...

Dytter denne opp jeg. I tilfelle du ikke har lest den?!

=)

Skrevet

hei therese81.

nå har jeg lest det. da håper jeg at jeg kan regne den sa som enmens for jeg tror jeg hadde el forrige helg. tror det går ganske fort igjen når man allerede har vært gravid. jeg tok entest i dag på jobb bare formorro skyld (hehe) og det var en veldig, veldig svar strek der, har litt stikkninger i magen og, men det kan vel ikke være mulig når jeg hadd el for ikke så lenge siden? noen som veit? går mye på do og..får ta en test om en uke el no tror jeg..

optimist jeg og:)

Skrevet

Hei igjen ja =)

Absolutt ikke for å være negativ, men det kan være at du har litt hsg igjen i kroppen etter forrige graviditet dersom den var for 3 uker siden. Jeg har selv hatt svaaaake positive tester frem til nokså nylig.

MEN for alt i verden...kan jo også være at du er gravid igjen allerede?!

Er vel bare å ta tiden til bruk, og se hva som skjer. Test igjen om en stund å se om streken blir sterkere....jeg mener....test igjen og se NÅR streken blir sterkere. Hihi =)

Lykke, lykke til!!!

Skrevet

Hadde forresten el selv forrige helg. I følge babycompen var det den 8. sep... Når skal vi teste da?!

Skrevet

hei igjen Therese 81:)

jeg har tatt flere tester og de var negative, hadde en negativ test 1 uke etter sa. tror kasnkje jeg skal vente i 1-2 uker til..hvis jeg greier..hehe..vi får holde hverandre oppdatert da:)

Skrevet

Å ja men dersom du har hatt negative tester etter sa, og den nå er svakt positiv, så er der jo absolutt håp!!

Let me know ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...