Gå til innhold

litt urettferdig

mamman til 2 godjenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her på jobb, jobber som helsesekretær og hadde netopp en pasient inne som hadde positiv hcg test, men hun ønsket ikke å beholde det..og da tenker jeg det så uretferdig for oss som prøver og prøver og kanskje får en sa. Hadde selv en sa for litt over 3 uker siden. men sånn er det jo..

noen som veit om man kan "tenke" at den sa jeg hadde på en måte var en mens? og kan man regne ut eggløsnings dag med den? skjønte noen det her..hehe.. for jeg mistet da som sagt for 3 uker siden og tror jeg hadde eggløsning for 1 uke siden, virket sånn på utfloden, men går det ann? greer ikke å vente til jeg får mensen igjen før vi prøver..hehe..utålmodig jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tonje22 =)

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver...

Tenker også på alle dem rundt meg som blir gravide, og som egentlig ikke er klare for barn, eller verre - ikke ønsker seg barn. Er veldig urettferdig det der :(

Tok selv en positiv test 21. aug, og begynte å blø dagen etter.

Leste et svar du skrev ang symptomer på graviditet, hvor du skrev at du blødde kun i 1 dag, og at du ikke hadde noe vondt. Jeg har heller ikke hatt vondt noen plass, men jeg har blødd LITT lenger enn deg, les; 3 uker! Dvs jeg blør enda....

Kjedelig =(

Så til spm ditt. "Noen som vet om man kan tenke at sa'en på en måte var en mens?" -Vet ikke, men det har jeg også lurt på?!??

Jeg håper og tror kanskje det.

Jeg måler temperaturen min hver dag med Babycomp, og i dag sa den at jeg hadde EL for et par dager siden!! Jeg ble helt sjokket, for jeg hadde trodd at det ville ta opp til flere mnd før kroppen min kom i hakk igjen. Men OM dette stemmer, og at jeg faktisk hadde EL på lørd, så kan det jo kanskje være slik at du kan regne en sa som en mens?