Gå til innhold

Bruk av paracet


Irony

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det andre som har brukt paracet som smertelindring nå mot slutten av svangerskapet? De siste fem nettene har jeg hatt så enormt vondt i ribbena og korsryggen. Har problemer med å puste og blir svimmel og kvalm av å trekke inn pusten. De to første nettene tok jeg ingenting, men de tre siste gangene har jeg tatt meg et par paracet for å få sove. Smertene har forsvunnet innen en halvtime og jeg har greidd å slappe av. Svogeren min er lege og han sier at det er OK å ta litt paracet, så lenge det ikke blir over for lang tid. Men jeg har 16 dager igjen til termin! Kan ikke forestille meg å ta 3-4 paracet i døgnet fram til da. Får nesten dårlig samvittighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal ikke være noe problem å ta noen paracet, men skjønner godt at du ikke ønsker å ta såpass mye så lenge. Men skal ikke du på kontroll hos jm eller lege snart. Kan du ikke høre hva dem sier om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte jordmoren mi om dette! Hun sa det var faktisk bedre å ta paracet en å gå å ha det vondt.Har du det vondt har barnet heller det ikke noe godt! Jeg tok et par om dagen p.g.a hodepine,og det skulle ikke skade babyen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...