Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 hehe litt rart spm, men jeg gjør ikke og det irriterer meg!!:)hehe
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg bruker vanligvis bare en ring, og det er gifteringen.. Den har ikke passet på fler måneder, siden jeg har fått endel vann i kroppen.. Merker jeg irriterer meg over det ja, men er ikke så mye å gjøre
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 fikk forlovelsesring på hånden på torsdag... Men ringmålene var tatt for flere år siden, så jeg kan vel si at ringen passer "enda" vil ikke gå med ringen rundt halsen jeg.... håper jeg slipper!
Adriansmor med tulla Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 noen dager passer den og andre dager ikke... tar den alltid av om natten for å være sikker.... men passer sikkert ikke etter uke 30 nei=/
nungo Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jo da; det går fint (har bare på gifterring da). Fikk ikke problemer med vann/hevelse i sist svangerskap, så jeg håper jeg slipper unna denne gangen også :-) Ville følte meg direkte naken om jeg ikke kunne ha den på.
Lejonet Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Min passer enda- bruker bare giftering. Men vær obs! Sist måtte jeg klippe av meg ringen ca 5 uker før termin. Hevelsen kom så plutselig og forsvant ikke. Så ta den heller av før det går for langt.
pandabjørn Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 jeg har to ringer og de passer fortsatt, og jeg er i uke 29, håper de passer lenge ennå, har ikke så mye vann i kroppen denne gangen som jeg hadde med førstemann
twoboys & a girl Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Har forlovelses ringen å den passer ennå. Ingen problem sist gang heller.
mor.monsen Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 mine har blitt trange også klokka har blitt trang, men er ikke det litt tidlig? Har ikke gått no særlig opp i vekt... 2-3 kg. er 14+1 i dag.
ohayoo Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 det varierer litt... jeg bruker også bare gifteringen. Jeg bytter litt på, har den på venstre hånd når den er for trang på høyre. Tar den også alltid av om natten - det gjorde jeg også før jeg ble gravid til min manns store fortvilelse (!), han sluttet riktignok å klage på det etter at vi måtte omtrent endevende rommet vi sov på en natt da jeg tok den av i søvne og den trillet av gårde... ;o) Jeg kommer ikke til å gå med den rundt halsen heller når den blir for trang, jeg prøver å si at jeg er jo like gift med han selv om jeg ikke har ringen på - og med den magen jeg har fått er det jo ikke noe tvil om at ikke er "tilgjengelig på markedet" ;o) Litt vanskelig å fordøye, men det går nok inn etterhvert. Tror det er forskjellen på oppveksten vår som skaper "problemene", mine foreldre har ikke brukt ringer omtrent så lenge jeg kan huske pga fysisk arbeid og jeg ser jo at de er like glade i hverandre og like gift for det (etter 40 år!), mens mannens foreldre alltid har hatt kontorjobber og dermed også brukt ringer hele tiden.
Buick Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Har aldri vore så mykje plaga med vatn i kroppen ved graviditet, så eg håpar på å få bruke gifteringen heile tida no også.
mrss83 Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 jeg har mange ringer som jeg bruker daglig. merker kun på forlovelse ringen at den er stram, det er sikkert siden den er en del bredere enn de andre. men tar de av hver natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå