Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Når forventes det at barnet skal sparke? Og hvor mye sparker det på dere nå? Jeg er i uke 23 +1 , å kjenner bare bobbler/fiskebevegelser. Ikke mere enn det å må faktisk si meg litt skuffet , for jeg vil så gjerne kjenne mere. JADA , jeg vet dette er inviduelt , men,..... Får dere respons om dere "dytter" i magen? Eller er det ukontrollerte bevegelser som kommer til dere? Kjenner jo SELVSAGT ikke noe på utsiden.... Hilsen utålmodig mamma.
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei! det var "rart" at du ikke kjenner noe enda? men det e jo normalt det også som så myyyye ant i eit svangerskap;) eg kjente spart veldi aktivt fra uke 18 sist gang og er nå13++nå og e ganske sikker på at eg kjenner "kribling" innimellom:) men du kommer til og kjenne spart tidli nokk,så nyt det....for eg blei ganske skremt mengen ganger sist,såg føtter og tær og det sparket så mye at eg trodde den skulle komme igjennom:( godt når alt var over da synest eg...lykke til videre da!!! klemz
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Så dette er unormalt? Eller.... Kjenner bare fisk/skvulp/bobbling
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 nei det er vel ingenting som er verken normalt eller unormalt,man føler jo forskjelligt! men det kan jo vere at den fisk/boblinga er babyen du kjenner???for luft og sånt kjenner man oftest i dei tre første mnd;) du går vell til kontroller og sånt?og da har du jo hørt hjertet... og eg ville ikke ha uroa meg...lykke til videre;)
kariuss Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 jeg er 20+1 og har det sånn som deg, så er ikke unormalt eller rart det da! alle svangerskap er jo forskjellige.. så jeg er ikke noe bekymra, selv om jeg venter veeeeldig =) men kjenner litt kiling og sånn, men ikke noe skikkelig konkret!! alt er nok som det skal uansett!!
nungo Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Skjønner at du er utålmodig, men plutselig kommer det! Jeg er i uke 23 og har kjent beveglse og spark lenge; ganske tydelig også. Jeg får respons når jeg dytter og også om jeg f.eks. drikker et glass iskaldt vann. Ellers er det mest bevegelse om jeg selv er i ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå