mammaTilLinnea Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 har kjent spark og bevegelser i noen uker nå, men nesten bare hvis jeg legger meg på ryggen for å kjenne. nå er det sjelden babyen sparker når jeg ligger(irriterende, vil ikke når jeg absolutt vil kjenne, hehe) men kjenner mere dult og sånn spesielt når jeg sitter, noen ganger når jeg står. ikke skikkelig kraftige spark heller, bare ett dult nå og ett da liksom... nesten som babyen er blitt svakere? det går vel ikke an? rart innlegg dette tro!?
mammaTilLinnea Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 er 22+1 forresten:)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Var en periode jeg bare kjente babyen når jeg lå på ryggen. Nå kjenner jeg det også når jeg sitter og står. Jeg kjenner det absolutt best når jeg ligger på ryggen, men min blir også helt stille når f.eks sambo skal kjenne. Når jeg sitter og står er det også svakere dult, men kjenner det bedre hvis jeg sitter med knærne litt bøyd. Merker at de blir sterkere og sterke hver dag som går da, og begynner også å kjenne dem sterkere når jeg ikke ligger på ryggen. Kjenner dem også til alle døgnets tider nå, før var det bare om kvelden. Dette ble rotete. Hehe.
nungo Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg er i uke 23 og kjenner mest spark/beveglese når jeg selv er i ro. Dvs. når jeg leger meg på kvelden, men også når jeg sitter på kontoret og jobber; det kan i blannt være så heftig at jeg nesten får helt vondt i magen. Spesielt når jeg sitter kan det være ubehageligt.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 jeg kjenner stort sett liv hele tiden , men spes. om morran før jeg helt er våken og om kvelden når jeg slapper av men skal andre kjenne blir ho helt rolig og det samme skjer når jeg er på besøk hos venner, da blir det helt stilt inne i magen..hehe.. jeg er nå i 20 uke..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Kjenner sparkene best etter jeg har spist eller drukket. Kjenner de spesielt godt når jeg ligger på rygg. Noen ganger er det svake spark, og andre ganger mer kraftige Er 25 uker om to dager
maria23 Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Jeg kjenner det best når jeg ligger. men kan plutselig kjenne noe av og til når jeg står. Er 19+6. først den siste uken jeg virkelig har kjent ordenlige spark og at det er hverdag, det er så morsomt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå