Gå til innhold

Flere som har aktive barn i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at min lille krabat er i aktivitet stortsett hele tiden. Er jeg i aktivitet så sparker den og tøyer på seg så det blir vondt til meg. Og setter jeg meg ned så er det samma leksa da å.. Er jeg våken på natten, så er det jammen meg full action da å:) Hehe, egentlig litt vittig. Det var slett ikke slik sist gang. Me det jeg tenker på er jo om den blir like aktiv da den kommer ut?! Da vil den i såfall slite ut sin mamma...

Men det plager meg ikke på natten, og jeg sover like "godt" selv om den styrer der inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til tider er det ganske slitsomt å ha denne jenta i magen! i går kveld lå hun å bokset frem og tilbake, høyre til venstre, og traff blæra mange ganger! så da måtte jeg jo bare kave meg ut av senga å vaggle til do!

men det er litt morsomt også da, får litt kontakt med henne, hvis jeg stryker litt hardt på beina hennes, sparker hun tilbake!

men hun er mest aktiv med armene, og slår rund seg (les: blæra!!)

det er jo betryggende å kjenne mye liv, og da! husker en panikk jeg hadde i uke 26, da hun nesten ikke hadde sparka på flere dager! da var det full fart til føden en søndag morgen, for så å finne ut at hun hadde bare lagt seg i en ny stilling!

:)

Skrevet

Klart det er morsomt å kjene liv..:) Vet jo at det som er inni meg, lever ihvertfall:) Blæra får seg ofte en trøkk eller to ja.. Hihi.. Og jeg er ofte på do pga av det. Hihi:)

Skrevet

jeg!!

hehe her er det aktivt nesten hele døgnet men nå har han roet seg om nattene:-)

Skrevet

Det er så fantastisk (!) å bli vekket av de små tottelottene som sparker i magen, jeg elsker å kjenne ham der inne - han har vært svært aktiv helt siden jeg kunne kjenne ham for første gang. Det føles som om vi kommuniserer:) Ja, i dag er jeg HØY av lykke!

Skrevet

Ja, jeg har for tredje gang et veldig aktivt lite vesen inni magen! Men jeg trøster meg med at de to andre kom ut som veldig snille og rolige babyer da:)

Skrevet

Har for andre gang en aktiv gutt boende inni magen min. Kan vist bare lage aktive barn:o)

Får håpe denne roer seg til den kommer ut, å ikke følge helt i storebrors fotspor:o)

Skrevet

Min lille er også helt vill. Det er sprell og spark og av og til tror jeg jammen at han ommøblerer der inne og; kjennes ut som at det er en liten alian under huden. I går da jeg skulle se film slet jeg virkelig med å følge med. Forsøkte å stryke og kose med magen for å roe han ned, men sjanseløst. Men i bunn og grunn er det jo bare stas :D

Skrevet

her er det masse liv enda, trodde han skulle bli roligere nå mot slutten, men neida:=)

Syns det bare er koselig da:) er i uke 38...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...