Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Kan vel ikke stikke det inn i rompa hver gang uten å rengjøre det, men hvordan gjør man det? MÅ jo være noe som ikke kan skade barnet senere, da tenker jeg på at man ikke kan bruke sterke stoffer for å rengjøre det..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hadde vel vasket med såpe og varmt vann. Kanskje helt litt kokende vann over etter vask. Vi bruker bare slike engangs plast (vet ikke hva det heter jeg).. Men man trer den i allefall bare utenpå termometeret. SÅ bruker jeg litt babyolje. Men da slipper man å tenkte på rengjøringen. Du får kjøpt det på apoteket..
FuriLaks Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Engangshylster. Kjøpes på apoteket! Alltid rent termometer:)
julaugmamma Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg kjøpte engangshylster på apoteket... "sømmene" syntes jeg var fryktelig vonde.. Ja, tester noen ting på meg selv. Så jeg kjøpte antibac, som jeg vasker det med etter bruk istedet for. Forslag fra apoteket det....Det fungerer mye bedre hos oss ihvertfall. For snuppa var naturlig nok ikke heller veldig glad i hylsterene...(prøvde på meg etter at det tydelig var så vondt for henne... ) Det var mitt tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå