nurkimagen.com Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 ...selv vet jeg ikke. Men det er en del ting jeg har reagert på, som virker så unormalt. F.eks, hadde det vært MEG som hadde komt på hotellrommet og sett at dattera mi var borte, hadde jeg ALDRI venta 20 min før jeg løp og fortalte det til mannen min på resturanten.. Det virker også litt rart at en 3-4 åring skal være sååå reflektert at hun kan si at dette hadde vært den beste dagen i hennes liv. For meg virker det som om noe mora har funnet på. Sjeldent så barn setter ting i perspektiv på den måten. Kan si at de har det bra osv, men DEN BESTE DAGEN I MITT LIV..jaja, hvem vet?? hva tror DU?
adelia*termin 18/10* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg vil ikke spekulere i skyldspm, men jeg hadde ikke gått fra barna mina alene i en ferieleilighet i syden! Hun kan jo ha leitet etter henne da.. Man får jo panikk! Har det egentlig noe med saken å gjøre om madeleine har sagt at det har vært den beste dagren i hennes liv eller ikke? Og jeg ville virkelig hatt en grav å gå til om jeg hadde mistet barnet mitt!!! Og er de virkelig kjent nok i det landet til å klare å skjue henne så godt at ingen har sett henne? tvilsomt
så var vi 4 Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Det er mye muffins i den saken der, og jeg aner ikke om de er skyldige eller ikke. Men som sagt, mye muffins der. Og når vitneutsagn ikke stemmer med deres versjon blir man jo litt i tvil.
mammantil2+1 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg synes vi skal holde oss for gode til å spekulere i dette! Ingen av oss kjenner hele denne saken.
nurkimagen.com Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 jeg bare tenker at det virker litt påtatt at akkurat den dagen hun forsvant skulle hun ha sagt noe slikt (tror det noe mora dikter opp). Tror ikke det er så mange barn som tenker såå abstrakt...
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 hmmm...hvem vet. en ting er sikkert...HVIS det virkelig er foreldrene som har gjort dette, så er det utrolig merkelig med tanke på hvor mye de har vært i media, og "lettet" etter sin datter osv osv!!! synes hele saken minner om en skikkelig krim gåte...!
nurkimagen.com Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 det er jo ikke rart at vi spekulerer da..det er tross alt en av de største sakene på nyhetene for tiden, og de er tross alt mistenkte og snart siktet i saken..
goldie Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Ikke vet jeg, og vil heller ikke spekulere i det. Eneste er at jeg så på bildene fra tv2 nettavisen der det var innringa hvor foreldrene satt på restauranten den kvelden og hvor jenta lå å sov. Tenkte at jeg aldri hadde gått fra ungen min med den avstanden...
mammantil2+1 Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 En ting er å sitte å spekulere i dette for seg selv, det er noe helt annet å dra i gang en diskusjon på nettet. Til syvende og sist er det rettssystemet som avgjør skydspørsmålet. Som i alle andre saker, vi trenger hverken å forhåndsdømme eller frikjenne noen utifra hva vi har hørt i media. Sakene er ofte mere nyansert enn som så.
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 enig i den første tanken din der.. og enig i at det kan være noe muffins ja.. men jeg har en gutt som akkurat har fylt fire år, og han sier stadig at det er det beste i hele verden, og at vi er de beste i verden og at ting vi har gjort er det morsomste eller beste i hele verden. så ser for meg at han fint kunne sagt at det var den beste dagen i hans liv også... men noe muffins er det her ja..
så var vi 4 Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 å spekulere er vel verken å forhåndsdømme eller frikjenne noen.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 hmmm...vanskelig å spekulere i dette. tenk så grusomt viss foreldene faktisk er uskyldige da! huff....da hadde ønsket å bare dø!! på den andre siden, såhadde jeg aldri gått fra barnet mitt i en leilighet i syden! synes det er mye som virker mistenkelig i denne saken, og jeg følger med -spent på hva utfallet blir. fælt at slike tragedier blir underholdning...men det er nå slik det engang er....mennesklig natur å være nyskjerrig...
mammantil2+1 Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 overskriften på innlegget er vel nettopp "tror dere foreldrene er skyldige eller ikke?" ?
så var vi 4 Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 og så langt er det ingen (som jeg ser) som sier de vet verken det ene eller det andre. Gjengangere er vel heller 'det er noe muffins, men jeg vet ikke'
A4 Husmor.... Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Min gutt kunne sagt at det var hans beste dag i livet. Selv om de ikke har perspektivet i orden sier de ganske mye snodig. Men kan jo også tenkes at de har tenkt veldig mye over den siste dagen og at man etter hvert lager sine egne sannheter i hode... Når det kommer til de 20 min. hadde nok jeg reagert med å ta et blikk over hele leiligheten for så å rope på utsiden. Tror til og meg jeg hadde ropt så høyt at de på resturanten hadde hørt meg. Men når det er sagt tror jeg ikke jeg hadde vært i stand til å gi nøyaktige tidspunkter, det blir som ved en fødsel der man mister tid og "sted".
Sunniva- og Majamamma Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 Jeg er kanskje veldig naiv, men jeg kan ikke få meg til å tro at de har gjort dette - for så å sette en hel verden i sving etterpå. Stå og gråte på TV, starte nettsider, involvere pave og Beckhams m.m..... Nei, jeg vil gjerne tro at foreldrene er uskyldige, hvis ikke blir jeg dypt sjokkert og skrekkslagen over hvor kalde mennesker kan være. Passer ikke inn i mitt virkelighetsbilde, akkurat...
A4 Husmor.... Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 Foreldrene har selv birdat til å gjøre denne saken til et offentlig tema gjennom media. Synes dermed det er lov å synse i denne saken!
nurkimagen.com Skrevet 10. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 10. september 2007 Det er uansett noe som heter at man er uskyldig til det motsatte er bevist. Så vi får jo tro og håpe da, at de er uskyldige... Uansett; det er virkelig jenta det er synd på her. Grusomt, at noen - samme hvem - kan være i stand til å gjøre unger så fortred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå