Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har funnet ut at det eneste som faktisk funker for halsbrannen min, er cola.. Tenkte kansje dette kan hjelpe andre også. For halsbrann er jo helt forferdelig!!!!!
Sunniva78 har to små Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Fint at det hjelper for deg.... Jeg drakk cola i går kveld jeg, men hva tror du ikke som kom da jeg la meg... Blæh. Kanskje motsatt effekt på meg? Hehe... Måtte ty til Gaviscon i går, og det hjalp på minuttet!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Huff så kjipt da. :-/ Jaja.. Får si at man får prøve på eget ansvar da.
Sunniva78 har to små Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 He he, ja kanskje greit det;-)
Adriansmor med tulla Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 hjelper med sjokolademelk her da....=)
2gullklumper Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg har samme effekt som sunniva av cola.
tessababy;) Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Jeg får halsbrann av Cola jeg.. hehe.. men det er bra vi er forskjellige! For min del er det bare Lovehearts som gjelder når jeg har halsbrann! funker med en gang!!
nungo Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Biola drikkeyogurt er min redning :-) Brus og andre søtesaker gjør bare vond verre.
Anette med nr 3 i magen Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 hallo folkens dere skal ikke drikke cola under svangerskapet det gjelder egentlig all brus i følge jordmoren min har hun sett mange jenter få svangerskaps forgiftning ved å drikke mye brus osv under svangerskapet , snakker av erfaring selv da jeg drakk mye fanta osv under siste svangerskap og det var en stor lære penge jeg aldri vill glemme , så jenter tenk på hva det drikker , dette er ikke ment som noen klage på dere men bare som et godt råd ,
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2007 Hehe.. Rart hvor ulike vi er gitt.. Er bare cola som hjelper her.. Ikke engang Link fungerer i lengden.. Men en sup cola eller ti gjør susen her ja.. I natt er eneste natta jeg ikke har vært plaget, tenkte jeg skulle prøve med et glass cola før senge tid, for å se om det hjalp, og ja.. det gjorde det.
Sunniva78 har to små Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Alt med måte, er det ikke det man sier;-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. september 2007 Om man går inn på siden http://matportalen.no/Emner/Gravide Under kaffe/te/cola, her står det faktisk at man kan drikke 1 liter cola. Men så klart, alt med måte. Så jeg drikker et glass cola når jeg har lyst på med god samvittighet.
Minaw Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 Til meg hjelper også Cola best mot halsbrann.. Men bare mot en spesiell type halsbrann om jeg kan si d sånn.. Ellers er jeg nok nødt til å ty til gaviscon eller hva det nå heter... Har iallefall funnet ut at det er skikkelig lurt å ha cola liggende i kjøleskapet!
purple Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Rart cola hjelper på halsbrann da det er så mye syre i den! Halsbrann kommer jo av for mye syre produksjon. Melk skal nøytralisere litt. Brus by the way drikker jeg kansje kun en lørdag i mnd.(et glass) For mye sukker er ikke heldig for noen,spes ikke barnet som kan bli veldig stort av det. Om det står ok med 0.5-1 liter om dagen så er det iallefall forferdelig mye sukker du får i deg. Til og med juice vil ikke jordmødrene at vi skal drikke. men selvsagt så gjør man det man føler for...kun til opplysning dette.
JANUAR GLEDE Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 cola funker utmerket for meg også, men er litt forsiktig med å innta for mye av det da.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 10. september 2007 Nei, jeg vil ikke akkurat anbefale noen å drikke 1 liter cola/brus for dag.. Som sagt, alt med måte. Men slik ar det jo med alt, ikke bare brus.
JANUAR GLEDE Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 jo enig med begge to sukker er usunt det vet vi alle, men har du kontroll på hvor mye du inntar er det bare oko å kose seg med 0,5 l innimellom. så det handler om å begrense seg ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå