Mor til en stor og en liten Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvor "lite" liv i magen skal det være før man bør bli bekymret og ta kontakt med lege/jordmor? Babyen har blitt veldig rolig i magen. Igår og idag er det såvidt jeg kjenner den beveger seg. Virker også som at den har flytta på seg/sunket lengre ned. Er 33+6 idag. Husker ikke fra sist jeg gikk gravid. er 5 år siden..... Er litt bekymret men vil ikke virke hysterisk siden jeg kjenner litt liv....Men baby pleier å være ganske propell til vanlig....
sagoline Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hadde det på samme måte som deg sist uke. (har også en propell i magen) Jeg ringte til føden, de ba meg ta meg et glass saft, og en skive på veien opp til dem. Ble veldig godt tatt i mot, der satt jeg og tok sparkeprøve, og ultralyd. Prinsessen min hadde det veldig bra, hadde litt høy puls, pga at jeg var så stresset.... Bare ring! Over 5 år siden jeg også sist gikk gravid. Lykke til
Mor til en stor og en liten Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Takk for svar :-) Babyen har heldigvis fått opp aktiviteten nå, men den har vært ekstremt rolig i hele går samt frem til nå. Kjenner bevegelsene mye lengre nede i magen nå. Virker som om den har beveget seg lengre ned siden lørdag. Er det normalt at den synker ned så "tidlig"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå