mamma til en prinsesse Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Sitter her og er syk. Forkjølet og vondt i halsen. Min mor sier det er bra og spise is når man har vondt i halsen. Men det kan jeg ikke helt skjønne. Trodde man skulle drikke varm melk med honning jeg da..... Hun sier at når man fjerner mandlene så skal man jo spise is. Men det er vel 2 forskjellige ting....... Da er det godt å ha DIB man kan spørre =0)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg syns det hjelper iallefall:-) Kan ikke fordra noe varmt å drikke jeg:-)
Korse76♥ Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Is lindrer vond hals ja... Bare å spise is med god samvittighet
En_av_hver Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Varm melk ol gjør bare at bakteriene koser seg mer pga varmen, derfor is som er kaldt og ikke så trivelig for dem:-)
mamma til en prinsesse Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Hmmm.... Det visste jeg ikke. Så da hadde hun rett likevel.... Takk for at dere opplyste meg =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå