Gå til innhold

urolig i føttene.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så sinnsykt urolig i føttene på kveldstid! Synes jeg husker at man kan spise banan, evnt magnesiumtilskudd for å lindre dette? Holder på å bli gal til tider, men det har heldigvis ikke gått nevneverdig utover nattesøvnen ennå, det er som regel værst en stund før leggetid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

jeg får det sånn om kveldene om jeg er trött.. da kryper det i bena og jeg kan ikke sitte stille. så fort jeg kommer meg i senga går det over.. merkelig kroppen er:)

Skrevet

jeg får også litt av det og hadde det mye på slutten av mitt forje svangerskap, et godt varmt bad hjalp meg, ca 38 grader, da var jeg bedre etterpå

Skrevet

Et kjent problem ja! Har av og til hatt dette også før jeg ble gravid, men har blitt værre nå. Stort sett hver kveld. Det er neste bare å legge seg for da går det heldigvis over.

Skrevet

Har og dette, og har ikke hatt dette de tre forrige svangerskapene. Holder på å bli strø, det kribler på en måte, blir veldig rastløs i beina. Må opp og hoppe/stå/ gå. Noen råd?

Skrevet

Magnesium skal visstnok hjelpe, men husk å si at dere er gravide for det er none merker som gravide ikke skal ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...