Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Får ikke melka til å renne forbi den hvite ventilen... Den ligger med rillene ned i hullet. Så den lille melka jeg får pumpet ut kommer seg ikke ned i flaska en gang...
jordbærsjokolade Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Den plastdingsen skal ligge med rillene opp:)
MammaiLarvik Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Samme skjedde med meg. Hadde montert den feil...... Snu den hvite dingsen=)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 aha... da går det sikkert bedre. Føler også at det er litt dårlig vakuum...
julaugmamma Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Har du festet den hvite dingsen fra undersiden og opp? med rillene oppover? Jeg måtte lese bruksanvisningen på nytt, nå når jeg fant fram pumpa igjen, for jeg tredde den hvite dingsen fra oversiden...
Gjest Ut på tur Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg måtte fjerne den silikon greia som ligger mot brystet for å få bedre vakum. Kom ikke ut mer enn et par dråper før jeg fjerna den... da gikk alt så meget bedre
Tamline Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Det er ikke sikkert du trenger å fjerne silikon-tuten, men heller sjekke at kantene på den er trykka orntlig på plass. det gjelder også den plastdingsen som er på toppen. Jeg tryka ikke den orntlig ned rundt kantene først, og da ble det ikke no vakum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå