Gå til innhold

Ei uke i barnehagen var nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

…så blei snuppa vår syk, feber og snørr i lange baner. Flere som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, da slo dere oss med to dager he, he:-)

Trøsten er at de er mindre syke når de blir eldre he, he:-)

Skrevet

Ja, jeg vet. Barnehagepersonellet advarte oss mot det første halvåret og ungen smitter gjerne hele familien også.

Skrevet

åh ja har opplevd akkurat det samme her. og nå har han vært syk ons-fre alle ukene omtrent.

Skrevet

Jepp, kjenner meg veldig igjen. Snupp gikk ikke EN hel uke i barnehagen i fjor da hun startet, ble syk hver eneste uke. Endte med at jeg tok henne ut av barnehagen.... Denne ganger går det bedre, men nå er hun blitt større og har bygd opp immunforsvaret sitt etter X antall forkjølelser og div. ;o)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla fikk diare etter 7 dager i barnehagen, og var derfor vekk i 5 dager!:P Rennende nese fikk hun også. Men er jo sånn som skjer...belager meg på flere dager med henne hjemme i høst.

Skrevet

Et lite tips.....

Jeg har gått til homopat med mine unger og før bhg-start fikk hun noe (husker ikke hva det var) for å gi imunsystemet hennes en ekstra boost og det tror jeg jommen har fungert. Hun begynte 1 august, og har ikke vært syk en gang :-))) Kanskje noe å tenke på?

Skrevet

Det var jo interessant......kanskje noe å prøve her også hvis det blir ille:-)

Skrevet

Jepp, samme her. Snuppa begynte i bhg mandag for en uke siden, og i dag måtte jeg holde henne hjemme. Tett, hes, hoster, nesa renner, feber på 39,5... Er ganske vanlig har jeg skjønt...

Skrevet

Jepp - hadde innkjøring onsdag, torsdag og fredag forrige uke - i natt/dag hadde hun feber 38,5, snørra renner, hun hoster og er slapp...

Sukk... må liksom begynne med innkjøring på nytt vi da, håper det går fort over og at vi kommer i gang med barnehagen igjen...

Skrevet

tja, kanskje noe å tenke på....er ikke så erfaren med alternativ medisin.

Snuppa vår har aldri vært syk før nå. Hun er snart ett år og ammer fremdeles.

Skrevet

Snuppa holdt ut i 3 uker før hun ble snørrete og forkjøla, hu hoster som en bryggesjauer. Men det som er det verste er jo at pappa`n har blitt "dødssjuk". Han har fått forkjølelse han også, og som mannfolk flest er han jo nå døden nær.

Skrevet

Min har gått i over 1 måned og ikke blitt syk ennå! *bank i bordet*

Eneste er litt rennende nese. Men det får han uansett når det blir litt kjøligere i luften.

Skrevet

sønnen min har vart siden 1 august, and still going strong!!! hehe

ikke blitt syk enda. bare fugleloppebitt, men det kan ikke regnes som sykdom.

:-)

bank i bordet...

Skrevet

Ingen som slår oss. Snuppa var i barnehagen 1 dag hun og i hele forrige uke var vi syke hele familien. feber, oppkast, forkjølet osv....

Hun er på banrhagen igjen i dag så jeg krysser fingrene for at det går bedre denne uken hahahahahahaha

Skrevet

Å ja da, Tobias var syk hele tiden det første halve året - ca annenhver uke i bhg og annenhver uke hjemme. Ørebetennelse, halsbetennelse og forkjølelse....men siden det har han nesten ikke vært syk i det hele tatt! Han har nå gått i bhg i ca halvannet år og på ett år har han ikke vært syk flere ganger enn jeg kan telle på en hånd:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...