Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 ..er 35 uker gravid,venter nr 3, og har stadig større problem med lekkasje..jeg må tisse hele tida, men har ikke alltid tilgang til toalett..Kjent? Når jeg endelig finner et toalett, kjenner jeg at jeg rett og slett lekker litt før jeg får satt meg..og det lukter jo..så jeg føler jeg skifter og vasker klær hele tida...syns dette er så pinlig. andre?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ikke helt, men er jo normalt da! Du må kniiiiipe og kniiiipe:)!! Åsså hiv på deg ett tena bind. Bedre det enn at det skal lukte.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Kjenner meg igjen der. Venter også nr 3, og har helt det samme problemet som deg. Dusjer meg flere ganger daglig, og vaskemaskinen går i ett. er også i uke 35 nå. Har ingen gode råd til deg, men tena skjuler lukten mer enn vanlige truseinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 ...vet...hvor finner jeg tips til knipe-øvelser? Vet jeg har syndet her...syns rett og slett det er vanskelig å knipe, finner ikke helt ut hvordan liksom!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 ..har du vært flink å knipe...? Ikke jeg...min egen feil. :-) Forresten, er ditt tredje svangerskap annerledes enn de to andre på noen måte?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Prøv å stopp stråla når du tisser, det er de rette musklene. Men for ALL DEL; IKKE gjør det til en vane når du tisser alså, da får du ikke tømt blæra skikkelig. Bare gjør det for å finne musklene.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 HAr gått til fysio med knipeøvelser etter forrige svangerskap pga stor lekasje. Så kan vel si at jeg har vært flink. Dette svangerskapet har egentlig vært mye bedre enn de andre. Har lagt på meg mindre, mindre hoftesmerter, og ellers i bede form. du da???
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 uffja, stakkars deg. Jeg lekker også, det er så skrekkelig. men det viste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon, det ble bedre uten urinveisinfeksjon, kanskje du skal ta en prøve? :Men selvfølgelig du må knipe j..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Mindre vektøkning...mer hoftesmerter...mindre mage...mindre trøtt. Kan jeg altså bestille time og få fysioterapihjelp? Lettelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå