♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Som resten av befolkningen er det sikkert endel som stemmer og endel ikke. Er jo endel gravide og prøvere som henger her inne. Så jeg vil prøve meg på et spørsmål: Hvem skal stemme idag? Hvis ikke, evt hvorfor? Hvis du også vil si hvilken parti som får din stemme er det mulighet for det... Husk at om du ikke stemmer kan du ikke klage på beslutninger som blir tatt i kommunen din, men bare godta det. Jeg er selv en stemmer og det er vel min 5 gang jeg skal stemme idag! Og stemmen min går til FRP.
nr 6 på vei Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Både jeg og mannen min skal stemme i dag :-) Liten kommune her så vi stemmer på personer, og det uavhengig av hvilken liste de står på.....
Mamsen&2Gull Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg skal stemme i dag. Å er et det parti jeg IKKE skal stemme på, så er det FRP.. Og heller ikke SV og KRF... Ikke mange igjen da gitt... Haha Min stemme går muligens til.....
Huldr@. Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg har vært og stemt allerede i dag :-) Jeg stemte Arbeiderpartiet på kommune og Venstre til fylkesting.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg skal stemme i dag.. Min stemme går til FRP,stemmer alltid de jeg..
trollemor med hybelboer Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 jeg og min min mann var å stemte i går, de hadde åpent hos oss også i går, og det var mange som fant veien til stemmelokalet også da...
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 skal ta med meg lilllebroren min på 8 mnd å stemme nå jeg.. blir vel FRP her også.. synes selv om man ikke vet hva man skal stemme, kan man stemme blank, så man iallefall blir regnet med..
Leona* Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Hadde tenkt å forhåndsstemme, men det ble ikke noe av... Hadde tenkt å stemme i går, men det ble ikke noe av..... Har tenkt å stemme i dag, hvis jeg får somla meg dit...! Og stemmen skal gå til SV: )
line_n & sara Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 har forhåndsstemt, jeg da! og synes det er suuuperviktig å få rødt bystyre i oslo, så her stemmer jeg så rødt som mulig!! det har vært borgelig styre lenge nok i denne byen! nok er nok!
FrkGull Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Sambo og jeg stemte i går! Rødt på oss begge, men stemte ikke det samme....
Leona* Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Jeg har stemt : ) Skikkelig fornøyd, he he
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 jeg har forhåndsstemt og sambo stemte i dag. Frp her på oss begge...
Niem og Patrick Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Stemte Høyre på kommunevalg og FRP på fylkesvalg Sambo er svensk, og får ikke stemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå