Gå til innhold

Slik begynte morgen vårt hjemme i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og mannen min er forskjøla, så vi er hjemme begge to. Skal nok være hjemme par dager til. Så idag tenkte vi at vi skal ha sønnen vårt hjemme og ha en liten kosedag. han var på hytta med besteforeldrene sine i hele helgen.

Isåfall...jeg og gutten sto opp først. Gikk inn på badet. Jeg sto og drev på med mitt foran speilet, mens gutten skulle tisse. Ja, han har begynt å stå og tisse på do. Og uten at jeg hørte det, hadde mannen i huset også stått opp og sto nå lent til dørkarmen til badet. Da hørte jeg en lav skrattelyd fra faren....etterfulgt av en litt høyere skrattelyd fra sønnen. Og dette førte jo til at faren begynte å skratte enda høyere. Jeg snudde meg og fikk se begge sto og skrattet. Mannen lent til dørekarmen, og gutten over dassen. Og all den skrattingen fikk jo gutten til å miste konsentrasjonen, og han bomma på dassen. Faren skrattet enda mer, og gutten har nå begynt å le. Herregud....ble mye søl dette her. Og gjett hvem som måtte tørke opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du, det var jo litt morsomt da?? ;-)))

Skrevet

Hehehe.. Det er en av de mest sjarmerende tingene med å ha gutter :D De mister kontrollen såfort noen andre kommer i nærheten.. Kjenner igjen det du sier fra venninner som har gutter som er i den alderen. Min er litt for ung enda :D

Skrevet

Du Trine; så fint navn du har på gutten din!!!! Det likte jeg...:-)

Skrevet

joda....om jeg ikke hadde bommull i hjerne, og en elv av slim som renner ut av nesa.

Skrevet

Uff da. I så fall sender jeg over en godbedringklem og håper ar dagen deres blir fin!!! :-)))

*klemmernå*

Skrevet

Takk for det En_av_hver =) Oppkalling etter bestefaren til sambisen ;)

(Er ikke så glad i alle disse fancy smanchy navna =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...