Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Både jeg og mannen min er forskjøla, så vi er hjemme begge to. Skal nok være hjemme par dager til. Så idag tenkte vi at vi skal ha sønnen vårt hjemme og ha en liten kosedag. han var på hytta med besteforeldrene sine i hele helgen. Isåfall...jeg og gutten sto opp først. Gikk inn på badet. Jeg sto og drev på med mitt foran speilet, mens gutten skulle tisse. Ja, han har begynt å stå og tisse på do. Og uten at jeg hørte det, hadde mannen i huset også stått opp og sto nå lent til dørkarmen til badet. Da hørte jeg en lav skrattelyd fra faren....etterfulgt av en litt høyere skrattelyd fra sønnen. Og dette førte jo til at faren begynte å skratte enda høyere. Jeg snudde meg og fikk se begge sto og skrattet. Mannen lent til dørekarmen, og gutten over dassen. Og all den skrattingen fikk jo gutten til å miste konsentrasjonen, og han bomma på dassen. Faren skrattet enda mer, og gutten har nå begynt å le. Herregud....ble mye søl dette her. Og gjett hvem som måtte tørke opp??
En_av_hver Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Men du, det var jo litt morsomt da?? ;-)))
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Hehehe.. Det er en av de mest sjarmerende tingene med å ha gutter De mister kontrollen såfort noen andre kommer i nærheten.. Kjenner igjen det du sier fra venninner som har gutter som er i den alderen. Min er litt for ung enda
En_av_hver Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Du Trine; så fint navn du har på gutten din!!!! Det likte jeg...:-)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 joda....om jeg ikke hadde bommull i hjerne, og en elv av slim som renner ut av nesa.
En_av_hver Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Uff da. I så fall sender jeg over en godbedringklem og håper ar dagen deres blir fin!!! :-))) *klemmernå*
Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Takk for det En_av_hver =) Oppkalling etter bestefaren til sambisen (Er ikke så glad i alle disse fancy smanchy navna =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå