St.Sunniva Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Som følge av den falske kruppen,snørr og hosting så har hun nå mistet stemmen. Ikke helt, men det er ikke mange lyder som er annet enn hvisking...Alt kommer på en gang nå tydeligvis. :-(
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Mie har også mistet stemmen mange ganger. (seks ganger siden hun ble født for ti mnd siden). Legen mente det var falsk krupp hun hadde også - han hørte stemmen hennes, men det som er så rart da er det at hun ikke pleier å hoste noe særlig før hun har mistet stemmen. den blir bare borte. så jeg har min tvil på at det er det da. Har hun hatt dte mange ganger? og er det sånn at de liksom ikke får puste? man synes veldig synd på dem. kommer jo bare sånne små pipelyder. Mie har hvertfall aldri hatt vondt da heldigvis. hun er pes nå også, men det er fordi hun er pottetett i nese og hals:) god bedring til jenten din da:)
St.Sunniva Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 På fredag var det falsk krupp ja...fikk lite luft igjennom og vi endte på legevakten etter midnatt. Fikk medisiner og vi reiste hjem.Sov godt hele natta. Hun hadde vært snørrete i forkant, men ikke noe mer enn det som er vanlig. I går kveld begynte hun å hoste skikkelig, og holdt på en stund etter jeg hadde lagt meg også. Da vi våknet i morges var stemmen nesten borte. Så hun har jo bare vært sånn under en dag da. Vet ikke om det er noe å gjøre med det. Vil vel ikke tro legen kan gjøre noe. De sa hun hadde betent stemmebånd pga kruppen, så det kan jo være derfor hun mistet stemmen kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå