lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 De første mnd av prøvetiden var syklusen min på rundt 24 dager, så steg den til 26 dager, deretter til 28 ... og nå, de 3 siste mnd har den fan meg vært på 30 dager. Er det andre som har vært borti dette? Har prøvd i 21 pp nå, så har jo tatt en stund, men synes likevel det er rart... Og dere som har sykluser på rundt 30 dager, når pleier dere å ha el? Legger jeg bare til to dager i forhold til når jeg hadde den mens syklus var 28 dager?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde det som deg første gang jeg prøvde, vet ikke om du husker meg. jeg startet på 28 dagerssyklus, så ble den 30 dager og rett før jeg ble gravid etter 2 år var den 33 dager. Nå er min rundt 35 dager, men det kan skyldes mine SA'er. Dersom du har 30 dagerssyklus kan du få den på dag 16, men du kan også få den senere, spørst hvor lang lutealfase du har
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg har ca 32 dagers syklus (denne gangen 31 dager). Pleier å få positiv el-test på dag 17 eller 18 (på dag 16 denne gangen)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Såklart husker jeg deg Det du skrev om sa, det kan jo kanskje stemme... Ser faktisk ut som om syklusene er blitt lengre etter hver sa.. Har faktisk ikke tenkt på det sånn jeg, har gått så gravdis. Jeg startet med en lutealfase på rundt 8 dager etter at jeg tok ut spiralen.. en var oppe i 12 dager når syklusen var på rundt 28 dager.. så burde vel regne med at lutealfasen egentlig fortsatt er på 12 dager, så da har jeg vel el rundt 16-18 dag i syklusen da... Så blir vel sex fra dag 12 og annenhver frem til dag 20- minst... Da har jeg kanskje klart å få regnestykket på plass. he he
Nordlyspar♥ Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Startet med 28-dager syklus i 1pp. Nestsiste og sist pp var den oppe i 37 dager... irriterende
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Høres ut som ett bra regnestykke:D Jeg skal ikke ha eggløsning før om lenge, men i dag er de så mye aktivitet i området rundt eggstokkene at jeg forstår ingenting, er jo nettopp ferdig med mensen
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 Det kan være at du kjenner at eggene vokser seg større. gjør det selv jeg. my aktivitet i området 4-5 dager før selve el.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 men i forhold til tidligere sykluser så skal jeg ikke ha EL før om ca 11 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå