Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg fødte for 4 mnder siden, og det var en tøff og lang fødsel.. Etter alt hadde ordnet seg "der nede" hadde vi sex en gang mens jeg ammet litt og bebis fikk MME annethvert måltid (Mista melka, så jeg måtte gå over på mme tidlig) Hadde akkurat begynt med minipille 1 uke før. (ja, jeg kommer sikkert til å få pepper for ikke og ha brukt mer beskyttelse. Men ting skjedde) Nå har jeg en rar følelse i magen av at jeg er gravid igjen. Har hatt den følelsen i noen uker nå, har sagt det til mannen og han visste ikke om han skulle le eller gråte. EN gang med sex, det kan da ikke være mulig...... :s Jeg skal ta en test i slutten av denne uka for å se, og jeg håper at magen min tuller med meg. Tror ikke jeg orker og gå på igjen allerede nå. Hva gjør jeg hvis jeg er gravid igjen da?! Rekker jo knappt ut i jobb igjen før jeg går i permisjon igjen!? Hva med økonomien? Herremin hatt.... Nei, jeg håper testen er negativ. (Stygt å si det kanskje ettersom det er vår egen feil at vi ikke brukte tileggsprevensjon..) Noen som har fått to tette?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Venter på nr 2 hvert øyeblikk her, og snulla er snart 11 mnd. Kan trøste deg med at det er veldig naturlig å kjenne seg gravid etter fødsel uten at man er det (spesielt hvis en er usikker på prevansjonen...det påvirker psykisk), og at det ordner seg med økonomien med to såpass tette da foreldrepenger teller som lønn (da regner de utifra lønna du hadde før du gikk ut i permisjon nå) Men ja...det kan jo hende at du er gravid, men du får ta det som det kommer. Håper testen er negativ!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Takk Riga Jeg skal ta en test for sikkerhetsskyld. MEn tror bare det er magen min som tuller med meg etter lite søvn og mye stress i det siste. Vi får nok bare ta det som det kommer uansett, såklart vi ønsker oss en til, men bare ikke helt enda. Lykke til med fødselen.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Takk selv!:-) Kan trøste deg med at dette her svangerskapet blei mye bedre enn det med snulla i tilfelle du er gravid, så det trenger ikke være så mye styr. Og blir du sykemeldt i permisjonen kan far overta denne og være hjemme med deg og barnet dere allerede har. Lykke til med testinga!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Hvorfor ikke bare ta en test? ER du tjukk i huet eller?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 woops anonym, nå havna du på feil forum gitt.. Krangle er et hakk lenger opp på lista.. !
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Er tydligvis du som er tjukk i hodet her, frøken anonym.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Samme her. Hadde på følelsen at jeg var gravid, så jeg tok en test i dag. Har hatt kvalme, rar følelse i magen og alt det der, så var helt sikker på at jeg var gravid. Testen var negativ den, så kroppen kan tulle med deg også
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 REgner med at kroppen min bare tuller med meg. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå