olla Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Vi var innom en bruktbutikk i helga, og der kjøpte ungene 4-5 blader hver; Donald, Mummi, Ole Brum, Bamse, betalte 4-6 kr pr stk!! Det var SÅ genialt!! Så dette skal jeg kjøpe og gi i kalendergave!!! De er jo 4 og 2,5 år, så de vet ikke forskjell på nytt og gammelt, så dette var genialt!! Er jo genialt sånn ellers også!! Så fikk de mange hver, og billigere enn 1 nytt Donald(som de krangler om )
nurkimagen.com Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 så tidlig ute du er da! bra tips det ja!!
yasmina Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 hehe... Godt at det ikke bare er meg som tenker paa kalenderen. Her er jeg vel halvveis allerede og mannen syns jeg er steingal Men har kjoept en del ting paa salg naa og da var det jo saa greit ...
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 hehe.. ja det var bra tips! har ikke begynt å tenke på det enda jeg.... hehe.. men burde sikkert begynne.. for å fordele pengene litt..
kompemor Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Her har bestemor kjøpt brukt Lundby dukkehus som jenta skal få til jula. Dette huset er fullt av ting og tang som skal i adventskalender. Enklere kan det ikke bli for oss.
Mom2Two Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Det er såvidt blitt september!!!!!! Det er da måte på hvor tidlig man skal begynne med denne jula også...
olla Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 Ja, det er måte på, jeg er jo til en viss grad enig. Men når en ikke har allverden med penger å bruke på kalender, så synst jeg det er fint når jeg kan komme på ting litt tidlig, og gjerne kjøpe litt på salg, da sparere jeg litt på det, og det er jo bra!!
Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Vå småbarnsforeldre stresser vel nok ellers i året så det er godt å være litt forberedt. Takk for fine tips! Dere som synes det er altfor tidlig kan jo bare lukke øynene.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Lur ide :-) Hvor gamle er barna når dere begynner med pakkekalender? Snuppa her er jo bare 1 1/2 år til jul, men syns det er så gøy med sånne ting. Tror dere hun skjønner noe av det?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Det gjør hun helt sikkert. Jenta vår var nesten 1 og et halvt og hun syntes det var kjempespennende. He he, men vi unngikk godteri da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå