adelia*termin 18/10* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 hvilke bevis snakker vi om da?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Kan vi ikke bare la det ligge til noen er kjent skyldig?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Latterlig å drive sånn spekulering. Jeg tror fremdeles ikke de er skyldig...
♥ DAME Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Politiet vil jo ikke si hvilke bevis de har, men de blir funnet skyldig. Så da er vel det over. Men lille Madeleine har de jo ikke funnet, huff.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Britisk politi tror ikke de er skyldige http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/09/511470.html
nickoline og supermann Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 De venter fremdeles på DNA. De får de svar på i løpet av uka. Stod en del om hva slags feil politiet kan ha gjort osv i VG i går. Det er Portugisisk presse som sier de har nok bevis....... Men jeg tror de er innblandet jeg også. Gitt henne sovemedisin kanskje slik at hun har dødd. Så har de fått panikk. Redde for karrieren sin også........, men hvor kommer da blodsporene fra?
Gjest irismor Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Skyldspørsmålet er det ikke politiet som avgjør. Det vil bli avgjort i en rettsak mot forledrene stilt av det Portugisiske politiet. Og politiet i Portugal deler nok ikke villig bort til andre (britisk politi) hva de har av bevis. Det legger de frem i en rettsak mot foreldrene for å få en domfeldelse. Så vi får bare vente å se hva som skjer. Men i følge aviser og andre nyhetsmedier vil foreldrene nå blir siktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå