*Vetlis* Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg er så bekymret, for jeg har kjent liv daglig i mange uker nå, men de siste dagene har det nesten ikke vært noenting? Sparkene jeg har kjent tidligere har vært veldig svake pga at morkaka ligger i fremkant, men har alikevel kjent dem og pappa'n har til og med kjent spark på utsiden. Men nå er det liksom snakk om at det kanskje er 1 lite "dult" eller 3 i løpet av dagen, men jeg må konsentrere meg for å kjenne det! Har drukket kald drikke og ligget på ryggen for å prøve å få henne litt mer aktiv, men ingenting hjelper :-( Blir så redd jeg. Så orker jeg ikke å dra til sykehuset heller. For jeg var der på onsdag pga noe annet og skal dit på tirsdag igjen!
klumpen og gullet Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Kan du ikke bare ta en telefon til sykehuset da? Eller til jordmoren din? Det hjelper ofte at noen som har peiling forteller deg at det er i orden. Dessuten, det er ikke meningen at vi skal gå sånn og være redde. Leger og jordmødre kan kalle oss hysteriske så mye de vil, det driter vi i, for VI SKAL BLI MAMMA!!!! Og da spiller det ingen rolle hva andre syns.
*Vetlis* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Tusen takk klumpen :-) Hjalp litt å høre det på den måten :-) Jeg kan jo ringe JM å spørre om hu kan lytte litt på meg ?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 jeg hadde i sånn i ca uke 23, jeg har og morkaka på framsia,, men lille gutt hadde bare snudd seg litt..også sa legen att det var vanlig p åden tiden, pga bebien begynner og få ett søvnmønster.. men jeg fikk komme til legen og høre på hjertet:) så ring så får du høre det deilige hjertet slå:) lykke til:)
klumpen og gullet Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Ja tror du ikke du hadde blitt roligere av det? Jeg er veldig teit når det gjelder å gå til lege. Jeg vil liksom ikke "bry noen". Men så sier kjærsten min, "det er jo jobben deres! Tenk om folk hadde tenkt sånn når de gikk forbi din jobb ( jeg jobber i restaurantbransjen ) at de ikke ville bry dere! Da ville du aldri hatt gjester! "
*Vetlis* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 He he kjæresten din har jo faktisk helt rett! Tenker ikke sånn jeg. Er mere som deg, redd for å bry noen :-) Ringte JM men hu var ikke der :-( Får vente å se om hu ringer opp igjen.Uff, blir helt kvalm av dette jeg.
*Vetlis* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 suss@ ! Er det sant? Å nå ble jeg litt glad :-) Får håpe det er tilfelle her også.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 ja det tror jeg att det er, og det som er så vittig er att med en gang jeg gikk ut av legekontoret så var det full fest inni der!! hehe så han vet og skremme mammaen sin ja:)
Adriansmor med tulla Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 sånn er det med tulla mi åsså... syns hun sparket mer og kraftigere før... nå er det mer sånn dulting... har vært engan på føden letter hysterisk.. men alt var ok=) men ring til jm de er kjempe koslie og tar oss på alvor... det er godt å få høre hjerte lyden=)) men så lenge du kjenner litt liv hver dag er alt bra... men ring viss du bekymrer deg .. det sa jm til meg åsså=) bedre for deg og babyen din=)
*Vetlis* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2007 Godt å høre at de bare tøyser med oss litt innimellom hehe! Det er skikkelig ekkelt mens det holder på ihvertfall. Venter på at JM skal ringe meg opp igjen nå :-)
Gjest Lenchen Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Min datter var rolig gjennom hele svangerskapet. Det var ofte at jeg ikke merket noe på en hel dag. Men jeg bekymret meg ikke så mye pga hun var jo sånn hele tiden Da hun kom ut så jeg jo at hun var en rolig baby, som likte å ta ting i sitt eget tempo, hehe... Hun kunne sitte lenge å bare observere og betrakte ting. Var nok bare personligheten hennes
purple Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 Hei. Ta det med ro du:o) Jeg tok opp dette med jordmor i dag om det var noen fasit på om når man skulle kjenne liv hver dag og hvor mye. nei, det er det ikke sa hun så ikke tenk på det. Kommer annpå hvordan barnet ligger i forhold til hvor mye du kjenner av dult/spark. Så dette har jeg funnet ut at jeg skal ta det heeeeeelt med ro med.
*Vetlis* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. september 2007 Ja du har nok helt rett, men man blir litt nervøs uansett :-) Men har kjent en del liv i ettermiddag, så slapper litt av igjen nå... Skal på Ul i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå