*issi* Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg har tre dager til ikm. Og for fire dager siden fikk jeg soppinfeksjon. Tok en sånn tablett først på lørdag kveld,og bruker den kremen. Men,spørsmålet er : Kan man,eller har noen opplevd rosa aktig farge når deler av tabletter skal ut igjen? Altså bare kun på papiret ved do besøk. Også en ting til,har dere tatt test tre dager før tiden før? noen som har hatt hell i det?
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei:-) Jeg tok en slik tablett i går kveld...oppdaget ingen rosa aktig farge jeg p.g.a de nei...men jeg hadde da bittelitt blod på søndag fordi jeg hadde EL en uke før....lurer på om det var festeblødning?! MEN om du svir enda der nede?? I do!! Håper virkelig kremen hjelper og snart...bli gaaall...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 jeg har aldri fått noe rosa farge etter tablettene nei
*issi* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Takk for svar. Ja,er noe dritt det er Uff,ja kanskje det kan være litt tegn på en festeblødning? Hmm,det har jeg ikke tenkt på. Hadde sånn rosa ting når jeg var gravid sist også,men det endte dårlig i uke åtte Men behøver ikke helle dårlig nå alike vel. Men er lett å tenke slik. Har du prøvd lenge, barn fra før?
*issi* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Nei,kan ikke huske det selv heller Ikke etter en sånn kur bare liksom. Usj,ja ja. Vi får bare vente å se da. Takk for svar
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 prøvde 2 år med første, hadde truende abort fra uke 5-12. hun døde nesten i magen min pga uoppdaget morkakesvikt, hun kom ut til termnin og var 1870 gram. Vi bestemmte oss for å prøve med en gang, så nå har vi prøvd i 9 mnd, har hatt 2 SA, men klarte vertfall å bli gravid på egenhand disse gangene. Første gang skulle vi tilslutt prøve prøverør, men ble gravid ved hjelp av pergotime og akupunktur. Nå er dte mye galt med mine hormoner som gjør at jeg sliter med å bli gravid og at jeg mister, så jeg ser ikke så lyst på det, det blir berre mer og mer galt for hver gang
*issi* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 Uff,det var leit å lese. Har selv en sønn på tre år. Vi har hatt to sa før han,og en sa pluss en ma nå nylig Er så fælt at det skal være så vanskelig når det på en måte egentlig er så naturlig å "lage" barn,for å si det på den måten. Uff.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 ja, er veldig trist å miste. Er så strist at noen skal ha det så enkelt mens andre må bære alt det tunge som kommer. livet kan til tider være litt urettferdig. Men vi får vel berre prøve videre, hvor lenge har du prøvd?
*issi* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2007 Ja,helt enig i det. Vi har prøvd siden Juletider. så begynner i bli en stund nå. Venter nå på brev i fra sjukhuset,skal få utredning. Endelig... Men det tar jo sånn tid med all denne ventingen...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 ja det tar tid, vi hadde utredning sist, men dersom jeg ikke blir gravid inne jul så kommer jeg til å kontakte legen for å få henvisning til gynekolog igjen. Akkurat nå har jeg utredning på stoffskiftet mitt. Vi får håpe vi blir gravid snart begge to. Lykke til, nå må jeg springe på skolen
*issi* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2007 Takk for det:) Lykke til du også. Du får løpe:) Vi kan snakkes. Takk for praten :)
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 Var du meg du mente? Så har jeg ett barn fra før av på 11mnd:-) Har ikke prøvd lenge..detter er min 1pp meeen jeg er jo optimistisk...må jo være det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå