Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Har en liten liste med navn her nå: - Vegard - Håvard - Fredrik - Magnus (må være anonym - i fare for å røpe navnevalget til bekjente he he) men takk for hjelp!!! :D
Fløffy Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ville kuttet Vegard og Håvard, men Fredrik og Magnus var veldig fine navn...
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Utrolig fine navn alle syns jeg!! :-) Jeg er litt mer tradisjonell og likte navnene veldig godt, fikk tips selv også nå. Vi tror vi får jente, men vet det ikke sikkert før h*n er født og vi har hatt problem med guttenavn. Jeg syns: - Håvard - Magnus - Fredrik - Vegard
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 ja jeg har ikke lyst å gi han et navn som er sånn "veldig trendy" nå.. og heldigvis er sambo også enig med det.. er super vanskelig å velge navn så jeg tror aldri vi klarer å bestemme oss før fødselen, syntes det er en kjempe stor oppgave å skulle gi et lite barn et navn jeg.. HI (som fortsatt må være anonym - har litt for mange nysgjerrige venninner he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå