Princen min Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei! Jeg er 14 uker,og 4 dager på vei,og i går hadde e en liten blødning,er d noen andre som har hatt dette,er d farlig? Blir så bekymra.....
Labambie Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det er garantert ikke no farlig da.. Men skjønner at du føler sånn,jeg hadde fått panikk! Ring på føden/gyn og spør om du kan komme ned å bare kontrollere at alt er i orden.. Vær litt "hard" mot de.. Det var jeg når jeg trodde noe var galt,sa at de MÅTTE sjekke.. Gjør det,så får du iallfall sjelefred! Men er rimelig sikker på at alt er bra altså..
klumpen og gullet Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Det samme skjedde meg for en uke siden, var da 18 uker. Jeg dro til legen som sendte meg til rikshospitalet, hvor de foretok en innvendig ultralyd. Alt var bra, dette kan skje og trenger ikke være farlig, men for din egen del er det lurt å sjekke sånn at du får ro i sjela! Legen på riksen sa det kunne komme av foranliggende morkake, det kunne være en bakterie, det kunne komme av samleie osv.... Lykke til! Det går nok fint.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde en SA i uke 11 i forrige svangerskap, og da blødde jeg, men det var ikke en liten blødning, den varte ved og økte på. Veldig mange har små blødninger uten at noe er galt. Jeg anbefaler deg å ringe jordmor/lege, hvis du får komme inn og høre hjertelyden eller ta en innvendig ultralyd, slipper du å være bekymret. Lykke til!
Adriansmor med tulla Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 ville ringt til jm og fått en sjekk ja...slipper du åsså å bekymre deg så mye... men det er ikke uvanli men du bør gi beskjed til jm... Lykke til=)
Princen min Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Tusen takk! Ja har ringt til legen min,skal ned nå 13.20,så håper alt er bra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå