Gulosten™ Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Skal jeg tisse på kopp nå, og ta med det til legen? Eller kan jeg vente til neste "dose"? Lurer på da hvor mye det har å si på kosentrasjonen av HCG om jeg venter til neste runde. Har nemlig egentlig ikke noe å ha denne runden i, og jeg skal til legen kl 10.15...... Dag 41, og ømme pupper, vond rygg og svimmel.... Spennende!
BettyBoob Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 har du ikke et tomt syltetøyglass e.l? det har jeg måttet bruke flere ganger i mitt liv når jeg had skulle levere urinprøve Ikke noe problem det altså! Og konsentrasjonen av HCG er jo størst ved første "dose" Lykke til!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 ja det har jeg brukt flere ganger også.. lykke til på kontroll!
Gulosten™ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Hehe nei jeg har faktisk ikke det i hus:) Men god ide til en eventuell neste gang jeg skulle trenge urinprøve! Hihi... Jeg bare lurer på om jeg rekker hjemom etter å ha levert i bhg og kjørt sambo på jobb, kanskje klarer å holde meg:) Hehe.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg lurte på hvordan det gikk med deg:) Jeg vet ikke om du husker, men jeg har venta på blødning lenge. På dag 46 kom den. Så nå sitter jeg og har vondt. He he. Men du ønsket en liten spire kanskje?
Mille** Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Du kan sikkert vente på neste dose, bare pass på å ikke "vann" den for mye ut, om du skjønner. Lykke til! )
nicknavn Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Har en venninne som jobber på legekontor og hun sier at det værste de får inn er urin på syltetøyglass. De har nå lagt forbud mot at pasienter kommer med syltetøyglass full av urin. Kjøp deg et lass med urinprøveglass mens du er ute. Kan hende du får kjøpt det på legekontoret.
Libido- Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 urinprøveglass selger de på alle apotek, samt i miniapotek på butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå