Mamman til AM&JS Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Vi har selv 3 barn og de to yngste er ganske så tett.. Hvordan opplever dere å ha 4 barn?? MÅ si at jeg ikke føler meg 100% sikkert på om jeg ønsker flere barn eller ikke.. Hvordan bil har dere? Har alle sitt eget soverrom..utgifter?? Merkes det stor forskjell på 3 og 4??
Gull nr.5 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei! Det er nok veldig forskjellig hvordan man opplever det å ha mange barn, noen syntes kanskje det er nok med 1, andre syntes det er greit med 10=) Selv har vi 4, noe som er helt fantastisk!2 av barna bor hos oss annenhver uke, mens den eldste og den yngste bor her fast.2 av barna deler soverom, men dette skal deles slik at alle får hvert sitt rom. Vi kjører 7-seter, noe som er en fordel hvis vi skal på tur alle mann=)Syntes ikke den største overgangen var fra nr.3 til 4, men fra nr. 1 til 2.Syntes det er flott med stor søskenflokk, ungene har så mye glede av hverandre. Mine barn er litt spredt i alder 13,8,5 og 7 uker. Lykke til, uansett hva dere velger å gjøre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå