3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 snuppa på 2,5 år hadde diare fra torsdag til lørdag. og har spydd fra i går kl 10, og holder på enda...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Her i huset har vi aldri hatt det mer enn en dag, som regel er spyinga over etter noen få timer på oss alle mann. Heldigvis..
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 ja det er det jeg er vant med også.... synes så synd på henne.... helt slakt her stakkars...
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Snuppis her hadde spysjuka i påsken og holdt på i SJU dager. Stakkars kroppen var helt utslitt til slutt. Har du prøvd å gi henne gem-pulver? Det er det de får på sykehuset når de er dehydrerte og det var først da vi fikk i henne det at ting snudde her. Lykke til og god bedring til dere.
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 har ikke hørt om det jeg.. hvor får jeg tak i det?? og hvordan gir man det/virker det?? vet ikke om jeg kommer meg ut av huset i dag.. hun må jo få slappe av når hun ikke spyr...
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Du får kjøpt det på apoteket. Du blander pulveret ut i kokt vann og gir som drikke (kan blandes med saft). Det inneholder alt barnet trenger av salter og mineraler slik at kroppen får litt mer overskudd til å reparere seg selv. Har du ikke noen andre du kan spørre om å ta en tur på apoteket for deg da?
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 kanskje jeg skal sjekke det ja... men tviler på å få det i henne om det ikke smaker godt da... men det hørtes lurt ut..
Mille** Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Stort sett går det over etter ett par døgn, men er det rotavirus så sitter det gjerne igjen en stund. Snupp hadde det i over en uke... God bedring!
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Smaker ikke så mye egentlig, men bland det ut med saft, så smaker det så deilig atte. Da mi var syk på 6 dagen og bare hang slapp i amrene mine, så kastet jeg alle prinsipper på båten og ga saft blandet med gem-pulver på tåteflaske og da drakk hun som bare det. Absolutt verdt et forsøk.
nickoline og supermann Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 2-3 dager, men den vi hadde i vinter hadde vi i over 1 uke......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå