Gå til innhold

hvor lenge er det normalt å ha spysjuka???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa på 2,5 år hadde diare fra torsdag til lørdag. og har spydd fra i går kl 10, og holder på enda...

Skrevet

Her i huset har vi aldri hatt det mer enn en dag, som regel er spyinga over etter noen få timer på oss alle mann. Heldigvis..

Skrevet

ja det er det jeg er vant med også....

synes så synd på henne.... helt slakt her stakkars...

Skrevet

Snuppis her hadde spysjuka i påsken og holdt på i SJU dager. Stakkars kroppen var helt utslitt til slutt. Har du prøvd å gi henne gem-pulver? Det er det de får på sykehuset når de er dehydrerte og det var først da vi fikk i henne det at ting snudde her. Lykke til og god bedring til dere.

Skrevet

har ikke hørt om det jeg..

hvor får jeg tak i det??

og hvordan gir man det/virker det??

vet ikke om jeg kommer meg ut av huset i dag.. hun må jo få slappe av når hun ikke spyr...

Skrevet

Du får kjøpt det på apoteket. Du blander pulveret ut i kokt vann og gir som drikke (kan blandes med saft). Det inneholder alt barnet trenger av salter og mineraler slik at kroppen får litt mer overskudd til å reparere seg selv.

Har du ikke noen andre du kan spørre om å ta en tur på apoteket for deg da?

Skrevet

kanskje jeg skal sjekke det ja... men tviler på å få det i henne om det ikke smaker godt da...

men det hørtes lurt ut..

Skrevet

Stort sett går det over etter ett par døgn, men er det rotavirus så sitter det gjerne igjen en stund. Snupp hadde det i over en uke...

God bedring!

Skrevet

Smaker ikke så mye egentlig, men bland det ut med saft, så smaker det så deilig atte. Da mi var syk på 6 dagen og bare hang slapp i amrene mine, så kastet jeg alle prinsipper på båten og ga saft blandet med gem-pulver på tåteflaske og da drakk hun som bare det. Absolutt verdt et forsøk.

Skrevet

2-3 dager, men den vi hadde i vinter hadde vi i over 1 uke......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...