Gå til innhold

Flere som har stått opp her? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med kaffekoppen og koser meg med stillheten før det braker løs med en ny mandag... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal legge meg om halvannen time.

Jobber nattskift. Og det er det desidert beste med nattsjift, at jeg kan legge meg når andre står opp;-)

Skrevet

ja.. men har vel vært oppe i hele natt mer eller mindre... snuppa på 2,5 år har kasta opp i ett.. det begynte kl 10 i går formiddag... sliten nå ja...

jeg som er hjemme med bihulebetennelse i tillegg... og nå er jeg også kvalm..

Skrevet

Uffda! Høres ut som om du har en skikkelig jubeldag foran deg.... *trøsteklem*

Skrevet

Joda, er nå oppe. Lillegutt har fått mat, kattene har fått mat. Jeg sitter fortsatt halvt bevisstløs hihi.

I dag skal lillegutt leveres hos dagmamma, og mor skal ha sin første barnløse lunch på 11 mnd...det skal bli deilig, nyte maten i sitt eget tempo:)

Ha en superduper dag alle sammen:)

Skrevet

Er oppe her..faktisk heeelt alene..3 barna sover og samme gjør mannen...:) Nyte det så lenge jeg kan!:)

Skrevet

Jeg har stått opp :) Men det er bare fordi jeg skal på skolen da.. Sitter å venter på at jeg skal vekke sønnen min kl halv 8. Han skal slippe å stå opp før tiden :)

Skrevet

jepp. er oppe. Måtte opp å amme kl. 6.00. Etterdet var småen litt urolig pga halvtett nese og jeg fikk ikke sove mer. 7 stod jeg opp med mannen min og spiste frokost sammen med han. Nå nyter jeg stillheten før han våkner :-)

Skrevet

Barnehagen er stengt pga planleggingsdag i dag, så her blir det hæla i taket med begge gullguttene i dag...

Skrevet

jepp her var vi oppe kl litt over 6!!;) nå har jeg et brød på heving, så er allerede igang med brød baking;)hihi...... mandag og en ny uke er igang!!

Skrevet

Ja, har allerede vært på jobb en time. Men startet dagen halv fem da, da tulla hostet så fælt så vi måtte opp å finne hostesaft. Tror det blir en lang dag, sinnsykt trøtt gjesp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...