Northernlights Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hun kom ikke hit! Vi trengte regnet sårt =( Var 93 F her i dag. Varmt og deilig,egentlig.Men altfor tørt på bakken. Du,når kommer du oppover denne veien?? En tur til Cracker Barrel må vi vel unne oss snart? =o) Alt bra ellers? Norgesbesøk i sikte? Jeg driver å frister søstra mi til å komme,siden gjesterommet ble ferdig oppusset i dag. Det ble sååå pent der, at jeg er rent stolt over hvor flink jeg har vært! Hun har hund (søsteren min), og har vansker med å finne hundevakt dersom hun kommer. Kanskje jeg skulle søke hele dib for hundevakt i Trondheimsområdet? ;o) VIL ha besøk....helst til Halloween =o) Liker ikke være alene når mannen i huset begynner å sette opp alskens skumle saker. Tåkemaskin,skumle lyder,skjeletter som dingler her og der, og megaedderkopper og blod og ører,fingre,hjerte og lever på et fat...usjameg.. Vil ha søsterbesøk =o)
mammaen til G & A Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Heisann Joda Gabrielle kom hun. Men det var ikke rare greiene som kom gitt. Det mere smaa regnet i noen timer, og innimellom saa ble det litt hardere skurer. Saa vi gjorde det vi kunne for aa faa aktivisert hunden siden vaeret ikke har vaert det aller store i dag=) Men morsomt er det aa hinke nedover veien, for ikke aa si harehopp i soelepytter=) Alt for aa faa G til aa ha det litt morsomt siden han egentlig ikke ville gaa tur. Saa vi har hatt en mye mere behagelig temp her i dag. Ble faktisk bare 85 her i dag - saa godt. Har veldig lyst til aa ta meg en tur oppover jeg om et par uker. Jeg skulle saa gjerne ha faatt tak i litt hoest klaer til ungene paa outlet'et du har ved deg. Kunne du fortelle meg hvilke barneklaer butikker de har? Carter's, Osh Kosh? Og kanskje navnet paa outlet'et saa jeg kan google. Takker veldig paa forhaand, siden jeg maa planlegge litt=) Klemmer fra
Northernlights Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Her er det ovesikt over alle butikkene der: http://www.ncnet.com/fsa-smit.html Men når jeg ser på lista, så synes jeg det mangler en del,gitt... De har fks GAP der, og jeg vet de har en rådyr babyklær butikk, samt en hel del andre som jeg ikke ser på lista over butikkene der. Claires så jeg ikke,og jeg vet de er der.Pac Sun er favorittbutikken til jenta mi,og den er heller ikke på den lista. Mener det er over 80 butikker der... Jeg handlet GAP til barnebarnet mitt allerede ;o)
Northernlights Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Der fant jeg endelig mere info: http://gosoutheast.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?zi=1/XJ&sdn=gosoutheast&cdn=travel&tm=10&gps=141_708_1276_624&f=00&su=p531.31.152.ip_p284.8.150.ip_&tt=11&bt=0&bts=1&zu=http%3A//www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp%3Fid%3D48 fikk du opp linken der?? Var litt lang...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå