Monajenten Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Ville dere flyttet inn i en bolig hvor selger har KOLS?
Monajenten Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Nei hehe, jeg aner ikke;) Bare lurer på om det kan ha noe å si for bomiljøet.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 HÆ?? Hvorfor i alle dager skulle jeg ikke det??????
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Nei, d tror jeg ikke KOLS er jo ikke smittsomt el noe...Eneste er jo om selger har røykt mye der da....enkelte m KOLS har jo som kjent røykt...nikotinen legger jo seg på vegger og tak, og er ikke så lett å vaske bort...
Monajenten Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Ja, det er kanskje det. Hvis det er blitt røykt mye inne. Hmmm;)
Northernlights Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Hadde ikke hatt noe problem med det,gitt. Det er jo noe han selv har pådratt seg,mest sannsynligvis, og smitter ikke, og ligger ikke igjen i lufta i huset... Hadde hatt STORE problemer derimot, å flytte inn i hus etter noen med hepatitt C fks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå