Cat.68 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jenta vår fyller 2 år i morgen og i den forbindelse hadde i feiring av den med familien idag. Hun er meget glad i og opptatt av farmor og til tross for at bestefar er en slik bestefar som mest bare finnes der så har hun også lagt sin elsk på han, og han har mer en en gang blitt litt brydd av det. Men ikveld tok det kaka. Min Svigerfar er far til 4 gutter men har ALDRIG skiftet en bleie, noe min datter tydligvis tenkte endre på. Hun kom resolutt med bleia og forlangte at det var bestefar som skulle bytte på henne. Da brast det for meg. jeg lo så tårene rant og svigermor like så. En stakkars bestefar som ble mer og mer fortvilt og som ikke ønsket å såre henne heller. Det endte opp med at hun ble fornærmet likevel og tranpet resolutt til svogermr for trøst og bleiebytte. For en utrulig søt historien det blev.
Monajenten Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hehehe så herlig da:) De er så gode, disse ungene våre:-D
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Herlig historie...
Northernlights Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 hehe, snodige små disse ungene! =o) Minsten her har lagt sin elsk på "pappy", han. Grandma stakkars, hun får ikke så mye oppmerksomhet. Men jeg har en anelse av hva det kommer seg av; "pappy"(grandpa) lukter bedre enn grandma...barn føler sånt. (vi har trøbbel med å få svigermor til å forstå at kroppsvask er viktig...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå