HMS *endelig mamma* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Dere som ammer morgen og kveld (+ litt kos kanskje), gir dere småtassene mme i stedet til måltidene da, eller får de vann evt. annen drikke? Frøkna her i huset har ikke alltid tid til å ligge ved puppen på dagtid, det er jo så mye som skal utforskes og undersøkes, og jeg lurer da på om hun får i seg det hun skal ha. "Alle" bøkene sier jo at man skal gi mm evt. mme til hvert måltid. Snuppa er 8 mnd.
dritgrei hei hei! Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 dette er det nok tusen svar på, jeg vil tro at hvis du ammer henne morgen og kveld, så får hun i seg viktige ting så du kan gi henne vann midt på dagen.... vann er alltid bra... her i huset da lillesnurr var 8 mnd så ammet jeg på morgenen også fikk hun vann på dagen, også fikk hun mme på kvelden.... tusen muligheter og alt er sikkert bra nok!
Tiggywinkle Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Snuppa mi er 11 mnd. Hun får pupp morgen og kveld, til måltidene får hun vann. Er veldig fornøyd med det, hun:-) Har gjort det slik siden hun var ca 8 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå