Monajenten Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Holder på å klø meg ihjel på magen (ble bukplastikkoperert for 10 dager siden) og det er ikke så veldig behagelig å klø på den liksom. Er det noe jeg kan smøre på?
Cat.68 Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg regner med du har fått tatt deg en orntlig kikk på deg selv nå da. Hva synes du? er du fornøyd??
Monajenten Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Jo jeg turde å se tilslutt, hehe;) Syns det var superskummelt, og ble kvalm og holdt på å spy første gangen. Nå som jeg ikke har så vondt, er det litt bedre, men huden kjennes veldig nummen og føler ikke som meg, hvis du skjønner. Men det ser bra ut! Bortsett fra at jeg er hoven og ser gravid ut da;) Men jeg har jo flat mage!!! Tror det kommer til å bli veldig bra når hevelsen går ned og jeg får følelsen tilbake. Hvordan føles det for deg nå? Hvor mange uker er det siden nå?
Cat.68 Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg har passert 3 uker og jeg føler meg fortsatt skikkelig fornøyd. Får jo også begynne å trene litt lett nå har har begynt med sit ups. (denne magen skal pleies nå) Skal prøve meg på en forsiktig kombinert gå og joggetur i morgen. Eneste som jeg kanskje kan sette litt ut på er at jeg ser en ujevnhet i hofterne. Men som sagt et er bare gått 3 uker og resultatet vil ikke være noenlunde synelig for eter 3 mnd. Tålmodighet er en dygd sier dem ;o))
Monajenten Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 Huff ja, den tålmodigheten er ikke noe særlig;) Sit-ups allerede ja, ok. Så tre uker er greit? Har hørt at hevelsen er gått noenlunde ned etter seks uker. Kan jeg shoppe nye klær da? Hehe;) Tror jeg har gått ned en buksestørrelse, men er ikke så lett å finne ut nå, siden jeg må lukke buksene utenpå korsettet. *klør i shoppefingrene*
Cat.68 Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Jeg har allerede tatt av i shoppingen til mannes store fortvilelse. Takk og pris skjønner han meg også. Men jag har minsket i strø jeg bruker nå str 40 i bukse , før 44. Og str 42 i overdel (takket vare en ikke alt for liten byst som nå står for tur til operasjon) fra 46 ;o)) Gå til en bandasjist og kjøp en kroppsbody i steden trur det må være mer behagelig.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 monajenten? har du fått det dekket du også ?
Monajenten Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 Bandasjist? Hvor finner man en sånn? *blond* Er det dyrt, tror du? Skjønner veldig godt at du har tatt av i shoppingen, gratulerer med størrelsesnedgang:-D Her er det egentlig lommeboken som stopper meg, men det er gjerne like greit;) Har ihvertfall ikke råd til å bytte ut igjen garderoben om tre mnd liksom. Snuppetupp, ja jeg fikk det også dekket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå