Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Huff, vi hadde hatt venner på middagsbesøk og sov fra kl 3 til 6.30 (da 9mnd tassen våkna) Kjæresten min stod opp med han (til en forandring, jeg står omtrent alltid opp) og passa fram til første soving. Så ligger jeg i senga og prøver og sove og de to er inni stua. Etter en time hører jeg en knuse lyd av noe som detter, men tror dette er noen leiker som detter ned på golvet. men 5-10 min senere så hører jeg rare klirre lyder og derfor går jeg inn for å sjekke. Der ligger kjæresten min og sover på sofaen og gutten er på gulvet innimellom masse knust glass og leker med glass skårene. alt vått på gulvet fordi det var øl i glasset fra kvelden før. Jeg får selvsagt HELT sjokk og skriker på kjæresten (to ganger) så han våkner. Gutten slapp med et lite kutt i fingen, men HERREGUD hvordan kan nå en foreldre SOVNE under barnepass. dette er HELT uakseptabelt og jeg vet ikke hvordan jeg kan stole på at han passer sønnen vår i framtida..
Cat.68 Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Ikke for å være frekk, men slikt er det lurt å rydde unna innan man går å legger seg. Men dårlig gjort å sovne når man har ansvaret for et litet barn.
Mamma til 2 godklomper Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ja det er helt rett, vi burde ha rydda vekk glassene før leggetid.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Sånn går det når man får barn med uansvarlige late mannfolk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå