Gå til innhold

Er det farlig og bli tatt hardt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest at slag kan føre til spontanabort. da må vel sex også være risikabelt?? er 6 uker på vei nå, og vil gjernå nå 40!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, vær litt forsiktig til du er 12 uker, da er risiko tiden over, og den tåler mer, morkaken kan få rift så tidlig i svanger skapet, jeg hadde litt for hard sex tidlig i svangerskapet , og fikk en blødning, jeg dro til ultralyd instituttet og fikk sjekket det, det var bare en rift, men vær forsiktig til , livmorhalsen og morkaken er blitt litt sterkere;) klem fra meg

Skrevet

glemte å spørre om en ting, når du mener slag, hva mener du da, ?man må ikke bli slått i magen , det kan gå riktig galt, og hvis du faller hardt ,

Skrevet

har ikke tenkt å bli slått i magen akkurat, men har lest at harde slag er farlig og da tenkte jeg at sex kan gå for noe av det samme!

Skrevet

tror ikke han greier å ta deg så hardt, går fint ann å ha sex helt til dagen du føder ungen

Skrevet

ok, hehe, jepp, harde slag er farlig, man kan miste barnet da, men sex er bare sunt:P

Skrevet

lurer på en ting angående dette med slag.. hvordan er det med feks å spille håndball? jeg spiller aktivt og det er jo ganske mye knall og fall i denne sporten. men det skal jo være bra med trening, vet det er ok frem til en viss gått tid, men i starten er man jo mest utsatt for SA

Skrevet

er en risiko da, siden du hopper opp og detter kanskje hardt, skal unngå fall og du kan jo bli dultet til i magen og,så hadde jeg vært deg villejeg trent på et trenings studio, sykle og bøy og tøy er bra, men ikke knall og fall, da kan man miste barnet, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...