Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?? Ang. søskenvogn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg?? Ang. søskenvogn..

Klarer ikke helt bestemme meg for hvilken jeg skal kjøpe.. Det står mellom :

Emaljunga - http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11022853

og

Basson - http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11033936

Har dere vært borti noen av disse? Vær snill å skrive fordeler/ulemper ved dem.

Håper veldig på svar fra dere :) :) :)

Klem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de to synes jeg den siste var finest. Ellers var de jo ganske like. Men personlig ville jeg ikke hatt noen av dem, de så tunge ut og vanskelige å trille.

Har selv barn født i 2005 og 2007, og det er TUNGT å trille på begge to. Og jeg har en søskenvogn som veier ca 10 kg, de vognene du ser på er nok mye tyngre. Vet iallefall at emmaljunga-vognene er ganske så tunge.

Synes også at det er et must med svingbare forhjul, ellers er vognene nesten umulige å manøvrere.

Vil du ha vogn der begge kan sitte mot deg ville jeg sett på herqules raptor twin - litt tung men har svingbare hjul og koster vel "kun" 4500 ny. Teutonia alu team har samme egenskapene men er en dyrere vogn. Lurer på om emmaljunga har en tvillingvogn av samme type også..

Om du kun trenger å ha babyen vendt mot deg og sportsvogndelen forovervendt bør du titte på oth urban jungle, tfk joggster twin, phil and teds e3 twin (begge barna vendt fra deg) eller duowalker (fra easywalker). alle disse har liggestillig til begge barna, skal komme gjennom de fleste dører og er forholdsvis lette til å være tvillingvogner.

Hvis eldste ikke trenger å sove noe særlig så kan jeg anbefale phil and teds sport eller e3 på det varmeste. Den mest geniale søskenvognen,er knallfornøyd med min (og jeg har den "gamle" modellen som heter e3, der kan man ikke legge bak søskensetet i det hele tatt).

Skrevet

den emmaljunga-vogna jeg nevnte i sted heter cerox twin 360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...