Gå til innhold

P-piller og blødninger - hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Cerazetta(mini-pille). Før fødselen var jeg kjempe fornøyd, men nå etter fødselen lurer jeg på om det er den som skaper litt "trøbbel"...Jeg har nemlig hatt blødninger, mer eller mindre, i nesten 4 uker nå. Noen som er erfaring eller har vært borti det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått conludag minipille, og jeg har blødd en del. Men er jo ikke sikkert det er pga den. Tre mnd siden fødsel, og jeg har hatt mensen 4 ganger allerede..nedtur:)

En annen ting, jeg synes jeg har blitt veldig sur og grinete etter jeg begynte med disse. Er det noen andre som har opplevd det?

Skrevet

Her er det 5 måneder siden fødsel og jeg fikk mensen første gang etter 6 uker(da startet jeg på pilla), så hadde jeg mange uker med opphold før jeg fikk disse blødningene...(nesten som på slutten av en mensperiode)...

Har ikke merket så mye til om jeg har blitt sur og grinete, men jeg merker at noe er annerledes(angst?) - trenger ikke å være p-pillen det da...

Skrevet

Lurer på om jeg skal be om noe annet enn minipilla, siden jeg blir så sur og grinete, hehe.

Alt er jo galt hele tida..stakkars sambo. Og jeg er lei av å være sånn. Vil jo kose meg med baby og sambo nå:)

Griner jo for alt som er,nesten som depresjoner kanskje..

Skrevet

hehe, ja det skjønner jeg. Venninnen min fikk lette depresjoner og skikkelige humørsvingninger av minipilla, så kan jo hende at det er tilfellet for deg også...

Kanskje verdt et forsøk, å prøve noe annet :-)

Skrevet

Får kanksje gå til legen. Også skal de jo tas til samme tidspunkt hver dag..det nytter jo ikke å gi meg slike ting, hehe. Kan virkelig ikke få en baby til enda, selv om jeg så gjerne vil:)

Skrevet

Cerazetta har samme intervall som vanlig p-pille...innen 36 timer...

Men kanskje greit å prøve noe annet enn minipille i det hele tatt, hvis du blir deprimert :-)

Skrevet

Dette er jeg som bruker conludag..ikke hu som egentlig la ut dette innlegget:)

Skrevet

åja - hehe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...