It's all about me Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Det ble nevnt i et annet innlegg her, og forsto som det ikke var noe positivt akkurat......
It's all about me Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Oki, men jeg må ha det litt mer inn med teskje jeg....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28music%29
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Forresten...så at det var snakk om My Chemical Romance, og det var der emo blei blanda inn. Forskjell på ekte emo og mote-emo, og MCR er jo et prakteksempel på mote-emo/stereotyp emo.
It's all about me Skrevet 10. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2007 Takk Riga, var det innlegget jeg siktet til også ja, men fikk ikke lest før idag. Er litt klokere nå ja, men uansett hvilken begrep de går under, mote eller ikke, så er My Chemical Romance vanvittig bra :oDDD
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Skreiv ikke du et innlegg her om dagen at vokalisten plutselig hadde gått fra å være NOT til HOT?
It's all about me Skrevet 10. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2007 He he, stemmer det. At jeg ikke så hvor utrolig sexy han er med en gang er utrolig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå