Love my kidz Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg har ikke bunad og må kjøpe meg noe nytt til dåpen. Hva som er trendy nå for tiden tro? Tenkte på en drakt med skjørt til knærne og støvletter.. blir det for kjedelig? Og hva skal dere pynte babyen deres med når kjolen tas av? Jeg har lyst til å få gjort unna fotograferinga før middagen jeg slik at gutten kan få på seg finklær istedet. Holder det med pen mørkeblå snekkerbukse i kord, lyseblå langermet body med krave og slips? Slipset tar igjen fargene på klærne.
snartmammapåny Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Til deg selv, ha på deg noe klassisk og tidløst. Litt kjipt å ta frem bildene om 15år og vise til venner når du nesten griner på nesa over antrekket;) Mamma har en del venninder som hadde barnedåp på 80-tallet i skikkelig trendy antrekk... hehe, ja du kan jo tenke deg hvor kjekt det er for de å ta igjen de bildene i dag;) hihi Jeg kjøpte en hvit fin sparkebukse og en hvit body med krave på til småen etter kjolen. Vi tok bildene etter middagen, men tok av kjolen før middag og satte den på igjen for bilder etter middagen igjen. Under middagen lå han å lekte i bare strømpebukse og body. Går sikkert fint å ha på det du har tenkt og, han er nok kjempe flott i det:D
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg skal ha bunad og den lille skal ha silkeblondedrakt.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg tenkte mer praktisk enn lekkert når jeg valgte klær til meg selv, siden jeg ammer. Hadde hvit dressbukse, gode sko med litt hæl og en rosa singlet/boxersinglet med en svart kortermet stretchskjorte over der igjen. Helt enkelt da, men greit når jeg skulle amme. På snuppa hadde jeg en hvit og lilla kjole når hun ikke hadde dåpskjolen på. Hørtes kjempefint ut det du hadde tenkt. =) Lykke til på den store dagen,
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Hadde lyst å ha bunad, men tipper d blir skikkelig stress ift amming osv...Så jeg har kjøpt meg et fint skjørt, klassisk, og tenkte å kjøpe en topp til...og så ha svarte støvletter i kirken, og småsko hjemme.. Vi fikk nettopp en flott drakt som snuppa skal ha på seg etter vi har tatt av kjolen av svigers, kjøpt i Tyskland
Gjest Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde på meg bunad. Det var ikke noe problem i det hele tatt.. GIkk å pumpa meg på do ( bruker ikke lang tid på å pumpe ..).. Etter kjolen ble tatt av hadde han på seg en nydelig lyseblå sparkebukse med blondebody inni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå