2barnsmor86 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 jeg har tenkt å sette inn hormonspiral eller denne fødselen! kan noen gi mg litt info: pris,smerter,om det forstyrrer mensen osv! skriv d dere vet! *takk*
reven37 Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Tror du kan sette inn hormonspiralen rundt 8 uker etter fødsel (husker ikke helt). Kostet ca 1200 kr og da kan du ha den i 5 år (tror det var det). Ikke vondt å sette den inn. (går fort.) Min mens forsvant helt. Hadde vel mens to ganger (hver mens varte 1-2 dager) i løpet av første året. vet enkelte hadde endel blødninger rett etter de satt den inn,- før hormonene satt inn og mensen forsvant. Jeg måtte ta min ut etter ca 2 år fordi kroppen ikke taklet hormonforstyrrelsen. Jeg ble ustabil i vekt og rimelig ustabil i humøret og bestemte meg for å fjerne den. Har venninner som ikke reagerte slik og som er superfornøyd med å slippe mensen. Folk reagerer vel forskjelligt,- men hvis kroppen din godtar den, kan den absolutt anbefales. Deilig å slippe å tenke på hverken mens eller prevensjon :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå