Gå til innhold

Gruer meg til å legge meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg til å legge meg...Siste nettene har jeg slitt skikklig med å sove. Og det er bare det værst som finst (syte, syte)! Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig trøtt, men gruer meg til å finne senga, for jeg vet at det blir noen timer med snuing og irritasjon før jeg sovner. Håper fødselen snart starter, for fortsetter det slik kommer jeg ikke til å ha krefter igjen til fødslen (er i uke 39). Ja,ja, det var dagens syte innlegg... Måtte bare få det ut! Er vel kanskje flere som er i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under på den! Og jeg er ikke i uke 33 en gang!! Det kan bli noen lange og slitsomme uker!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har det sånn hver kveld, gravid eller ei!:-/ Blir til at jeg ikke legger meg, men sovner når kroppen er totalt utmatta...har en rar døgnrytme pga det, men det hindrer i alle fall de værste tankene i å komme.

Skrevet

hehe.. var akkuratt som jeg skulle ha skrevet d selv.. jeg har enda 3 uker til termin da.. vet ikke hva jeg skal gjøre om d fortsetter sånn så mye lenger.. våkner 100 ganger iløpet av natten..!!!

Skrevet

noen som har noen tips kansje, hva man kan gjøre når man ikke får sove?? begynner å bli lei av å sitte å spille kabal lixsom..

Skrevet

jeg har tv og dvd spiller på rommet.

ligger å ser tv lr film til jeg sovner.

noen ganger blir det 2 filmer, men jeg slapper hvertfall av selv om jeg ik sover.

men i går håper jeg at jeg fant kuren for søvn.

jeg tok en laaaaang varm dusj og lurte min kjære til litt sex.

tenkte at det setter vel kanskje ting i gang.

det gjorde det ik, men jippi, jeg sovnet før 12 i går, kan ik huske sist jeg gjorde dette.

Skrevet

huff...kjenner meg såååå godt igjen! Jeg fødte nr 3 for 1 mnd siden...både dette svangerskapet og forrige slet jeg utrolig for å klare å sovne...Gikk mer eller mindre uten søvn de siste månedene..

Gadd ikke legge meg tilslutt..Lå på sofaen og glante på tv helt til jeg innimellom sovnet.Sov bedre på sofaen enn i senga av en eller annen grunn.Sambo fikk streng beskjed om å IKKE vekke meg for å få meg i seng.For ble jeg vekt så tok det evigheter før jeg sovnet igjen..

Føler med deg!!

Det var utrolig deilig etter fødselen.ENDELIG kunne jeg slenge meg på magen og sove igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...