Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Har hatt Viking för, men undrer om jeg skal pröve meg på Ecco i år. Noen m erfaring ifra begge merkene ? Mvh
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Vi har erfaring fra begge deler, og kommer til å velge Viking. Han ble iskald på føttene i Ecco skoene, og da jeg spurte på skoforretningen hva det kom av, var det fordi det kun var meningen at de skulle bruke spesialsokk i skoene, i blandings stoff ala Ulvang etc. Ren ullsokk var visst fy og bomullssokk var også fy (det visste jeg jo da) Men jeg kjøper ikke ørten par dyre sokker til jr i tillegg til dyre sko for at han skal holde varmen. I viking skoene i fjor brukte vi tynne ullsokker, og han var varm og god. Ble ikke klam heller. I tillegg var de 100 ganger lettere å få på, men det har jo mest med modellen å gjøre da.
Tråle i Trøbbel Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Vi har hatt både ecco og viking og er ikke fornøyd med noen av de! Vikingskoene gikk opp i sømmen og ecco var kalde og satt "rart" på foten. I fjor kjøpte jeg Ponny sin vintersko til gutten og de skal jeg jammen ha i år og. Poden badet i sjøen...og var tørr på beina etterpå (jeg spray-impregnerte med jevne mellomrom), vi var mye ute og skoene ble brukt i sludd og slaps så vel som i mange minus. Gutten var aldri våt eller kald på beina! Har også god erfaring med elefanten sin vintersko. Samme egenskapene som Ponny sin, men hakket dyrere...Jeg kommer derfor til å kjøpe ponny til begge mine i år også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå