RajaPia Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Heisann . Tusen takk for kjempekoselig hobbypakke. Og litt godt og varmende for høstkveldene. ) Nydelige farger på det garnet , så det skal jeg få tak i mer av. Ble så glad for alt jeg fikk ! ) Men så var det hvem du er da... Husker de fine oppskriftene du sendte meg , men fant ikke igjen lappen med nicket , så da må det gå på husken... Var det mamman til J&J ....? Den kom fredag , men fikk ikke koblet meg til internett i helgan , derfor den sene responsen.
lenej :o) Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 jepp, det var nok meg ja flink du er å gjette :) det garnet har jeg forresten strikket meg en bikini av! er helt fantasktisk garn å strikke med, da det ikke deler seg sånn som vanlig bommulsgarg gjør. kos deg med strikking vettu!! :)
RajaPia Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Fikk et godt hint da . ) Jepp nå skal det strikkes. Har fått masse fint garn i høst , så nå har jeg litt å drive med i vinter. Tusen takk igjen. )
lenej :o) Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 hihi.. forresten, om du trenger, så har eg 2 bæreposer med broderitråder. eg brukte å kjøpe inn fra amerika, billig, og har trappa litt ned på broderinga, så har en masse flotte farger om du vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå