Gå til innhold

LUKT! (detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som lukter vondt nedentil?

Jeg har ikke sopp eller noe annet feil.. bare mer utflod enn vanlig som er hvit - og den lukter helt for J.....! Jeg skyller ofte i dusjen og det lukter ikke så vondt når jeg bare bruker bommulstruser... men under sex så STINKER det! Det ødelegger sexlysten til mannen min - noe som er helt forsåelig... Er jeg helt alene om dette? Noen med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, lukter helt merkelig her også! Det lukter ikke under sex heldigvis, men ellers lukter det uansett om jeg bruker bomull eller syntetiske truser. Har tenkt å kjøpe truseinnlegg for å se om det hjelper....

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hvordan vet du at det ikke er noe annet feil? Kan jo hende du har bakteriell vaginose.

Skrevet

Det lukter sterkerer her, men ikke helt for j som du skriver..... Hadde villa sjekka meg om jeg var deg.

Skrevet

Jeg fikk en sånn babypakke på apoteket og der var det prøver på sånne tena mini magic truseinnlegg. De tar faktisk lukt og er utrolig behagelig å ha på , kjenner meg mye renere. Og ikke minst så sitter de godt. Ramler ikke løs og krøller seg slik mange andre truseinnlegg gjør. Trur det kan bli en del lukt og utflod når man er gravid slimhinnene forandrer seg jo.

Skrevet

sjekket det hos legen... men legen er ikke så kjent med svangerskapsplager...så kunne ikke si noe mer enn at hun ikke fant noe unormalt.

Skrevet

Vil bar si at det går an å ha sopp uten å klø så altfor ille når en er gravid....

Kanskje du skulle tatt en kombikur, og få mannen til å smøre seg også!!

Skrevet

Gå til legen og be om å få tatt en bakterieprøve av skjeden. De tar bare en prøve på en slags bomullspinne. Jeg er ingen lege, men når det stinker under sex KAN det være bakterier som forårsaker det.

Vanlig graviditetsutflod og sopp stinker ikke hvis man vasker seg morgen og kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...