Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 passer denne sangen å synge i kirka i ett bryllup???
Tally Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Mulig det er bare meg, men jeg synes den passer bedre i begravelser (og det er sikkert fordi jeg har hørt den i en begravelse) Synes ellers det er en nydelig sang!
Mavil Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Handler den ikke om tapt kjærlighet og selvmord da??? Vurderte den selv, men fant på noe annet i stedet!
Teri & lille krabbe Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Helt nydelig sang! Men, må desverre si at den passer best i begravelser.. "Når min livbåt blir låra i 6 fot med jord osv.." Kan bli litt feil
somm@r Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Her på Vestlandet brukes denne snagen ofte i bryllup. Hadde fått frysninger av å hørt den i et bryllup.
ana baroma Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Det er en vakker kjærlighetssang, så den passer både i bryllup og begravelse synes jeg:)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Siden du er i tvil, ville jeg droppet den. Jeg er fra vestlandet, men synes den hører mest hjemme i en begravelse ja. Nydelig sang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå