Gå til innhold

Lurer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare på hvordan det er når jeg er ferdig med permisjon i mai. Eller..jeg får siste utbetaling fra lånekassen i februar. Også er jeg bare vikar et sted som jeg har permisjon fra til 14.mai. Hvordan blir det da med penger? Blir jo ikke så mye fra februar akkurat. Lille klumpen skal i barnehage til høsten, men kan hun begynne tidligere, og kan vi søke kontantstøtte eller noe..? Noen som vet?

Ble litt innvikla dette her...

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Du kan vel melde deg opp som student til våren...får du tatt noen fag der det ikke er obligatorisk oppmøte f.eks.?

Skrevet

Jeg skal gå et år til etter permisjonen, men det er jo ikke før i august.

Skrevet

Men fag som enkeltemnestudent (faga trenger ikke ha noe å gjøre med det du studerer nå) for å få støtte fra Lånekassa slik at det ikke blir stress med penger.

Skrevet

Men kan jeg gjøre det så lenge jeg får permisjonspenger til mars? Jeg får siste utbetaling i februar, som er for februar og halve mars. Og skola begynner på igjen i august. Trodde man bare kunne få fra høsten liksom jeg?

Er ikke helt sikkert jeg skjønte dette, hehe..

Skal visst ikke være så enkelt.

Skrevet

Jeg vet ikke helt!:-/ Vet om andre med samme problem, men siden jeg er student uten jobb så har jeg ikke måttet sette meg inni dette her. Har du spurt på gravid og student om det her? Spørsmålet blir vel da om det er lov å studere mens en har permisjon.

Skrevet

Har bare spurt her.

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...