tina_mor Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg har har en lita tulle på 8 uker. Hun får kun mme (har dessverre ikke melk). Hun får ca 125mm 5 x pr døgn. Spiser godt og legger på seg. Hun veier nå ca 4,5 kg (ble født 6 uker for tidlig) Noen andre som sliter med litt luftsmerter hos sine små? Hva gjør dere?? Jeg legger henne på magen over fanget, og det hjelper. Har hørt om sukkervann - men vil nødig gi henne det... Noen forslag???
tina_mor Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 har prøvd med litt malt innimellom - det fungerer det - Noen som bruker det hver dag? Evt til 1-2 måltider pr dag.... Bruker Hipp MME -
snartmammapåny Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Småen fikk enorme magesmerter etter hvert måltid med hipp, måtte bare bytte mme vi. Lå å vred seg i smerter etter hvert måltid. Var helt grusomt. Brukte den i to dager, så var det stopp. Prøvde den igjen da det var gått 3uker bare for å se om det virkelig kunne være hipp som gjorde det, og da var mageknipene tilbake. Så jeg foreslår at du prøver en annen mme og ser om det hjelper. Noen grunn til at du ikke vil bruke sukkervann? Det bedøver den lille, og man bruker det bare når den lille har vondt, og ikke forebyggende. Er vel bedre å gi sukkervann enn å la den lille lide? Sukker vann er jo helt ufarlig om det ikke missbrukes.
¤ my precious ¤ Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Gutten min er født nesten 7 uker for tidlig og slet/sliter også med mye luftsemerter. Han fikk NAN i starten - helt forferdelig. Byttet til Hipp - bedre, men fortsatt mye luftsmerter. Byttet til NAN fra apoteket - ikke noe bedre og de få gangene han fikk bæsjet litt, luktet det død og fordervelse. Tilslutt gikk jeg over til ProSobee som er MME uten kumelk og laktose - kjempe fornøyd :-) Før jeg gikk over til ProSobee, brukte jeg en halv teskje med malt i hver eneste flaske...etter råd fra HS.
snartmammapåny Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Dytter denne jeg så du ser den;) Ikke noe kjekt når de små får vondt av maten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå