Pøh! Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Husker ikke målene, har den og vet at den er en av de lengste og romsligste av alle babybager. Den og Emmaljunga- et- eller-annet. Supergod,lett,komfortabel og praktisk vogn.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 gutten min er 6 mnd nå og er 63 cm lang. Tror du jeg ville klart meg med en slik bag vinteren igjennom? Lurer på å bestille en fra babjungle? Har du noe erfaring?
Pøh! Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Nei, det tror jeg ikke. Min er like lang og tipper bagen blir for liten rundt jul dessverre. Og enda er det en av de største bagene ulp! Vurderte Babyjungle og angrer for at jeg ikke bestilte derfra for det er så mange her inne som er fornøyde med prisen og servicen pluss at det var enkelt å reklamere. Men dersom gutten din er 6 mnd. nå er det jo ikke noe problem å gå over til sportsdelen når den tid kommer. Dersom du bestiller stormtrekk( ikke det samme som regntrekk) får du en "hel" vogn foran også- du glider på et vindtett trekk som barnet kan titte ut av gjennom plastvinduer. Klumsete forklart men..
Herkules Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Bagen er 83 cm lang Jeg byttet til sportsdel når han begynte å sette seg opp ogjeg måtte ha seler på. Bør du ikke ha sportsvogn når barnet er 6 mndr nå? bagen passet når gutten min var 8 måneder, men da var det bedre med sportsvogn med seler
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 ville du da kjøpt baggen og brukt den til den var for liten? Er den dyp og fin plass til vinterpose? Kjenner du til om det er mye reklamasjoner på den? og har du andre gode tips og kjøpe til vognen?? Finnes det egen nettside til vognen??
Pøh! Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 www.babyjungle.nl Du har sikkert en vogn med babybag fra før? Hvis jeg var deg og hadde en helt ok vogn fra før ville jeg nok sikkert bare kjøpt sportsdelen, hvis ikke du har tenkt å produsere flere bittesmåer da! Vet ikke hva bare bagen koster. Vi arvet vår og kjøpte bare sportsdelen. Er plass til babyen vår og vinterpose nå og en stund til, kommer jo an på hvor fort han vokser. Kjenner bare til mange fornøyde TFK- eiere egentlig, nesten ik hørt om reklamasjoner. Småting som glidelåsen til regntrekk/myggnettingposen o.l. Synes det er synd at barnet sitter med kjøreretningen i sportsdelen. Det er det eneste jeg har å utsette på vognen.
Herkules Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 www.buggy.de kan du se hvor i landet bor du?
Kahbean Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Vi bestilte fra babyjungle og sparte over kr.3000... men da kjøpte vi sportsvogn, bag, og masse annet tilbehør. Jeg har ikke hørt om noen som har hadd problemer med å bestille fra dem. Har det vært noe så har de sendt en epost til firmaet også har de fått delene sendt i posten innen en uke! Du trenger jo ikke å kjøpe baggen da ettersom han er 6 mnd men skal du ha flere barn så kan du jo lik så godt kjøpe den med det samme. Den koster litt over kr.1000 hvis jeg husker rett. Hvis du vil se på deres priser så er det bare å gå inn på deres nettside, velg engelsk, og se på "catalogue" så får du velge alt du vurderer å kjøpe og da se hvor mye det kommer til å koste. Lykke til!
Gjest Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Min baby er sent utviklet og har akkurat begynt å ligge på magen. Har fått kons. Kiss 2. Gutten vår er enda veldig baby. 63 cm lang, og tenkte på grunnlag rundt dette at han kunne bruke baggen... Hvis baggen er 83 cm lang så holder den jo vel en god stund enda?? Vi bor i Tønsberg. Tusen takk for svar alle sammen! Dette forumet er skikkelig godt å ty til når man trenger råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå